Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du är ju typ 10 bast vafan.

13 men ändå, hur gammal är du då? 15? Föresten är det bara löjligt att hålla på och "sluddra" framför datorn, man kan mycket väl stava rätt även på fyllan bara att det tar lite längre tid...

---

Jag kan tänka mig att många här ser mig som ansvarslös eftersom jag brukar tala gott om droger, men jag tillhör verkligen inte dom som tycker att alkohol är bra för alla osv. Ungdomsfylla är ett problem! Jag är själv ingen stordrickare, festar någon gång i månaden i genomsnitt och aldrig då så att jag ligger i buskar eller inte kan kontrollera mig själv.

Jag vill bara säga att mina åsikter står i mina posts och det är många här som jag inte håller med som står på "min sida"/drogliberalsidan. Jag tycker ju själv att Jacker, R2D2, Darkjack osv är en enda smet när vi disktuterar politik. Ganska dumt.

Edit: Förvirrande inlägg men kom inte på nåt annat sätt att skriva om det.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föresten är det bara löjligt att hålla på och "sluddra" framför datorn, man kan mycket väl stava rätt även på fyllan bara att det tar lite längre tid...

En dold talang jag INTE har. Kan absolut inte skriva när jag är berusad. Dessutom älskar jag att sluddra framför datorn! :rolleyes:

13 men ändå

Ser ut som 10 ..

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, när jag läser era åsikter och jämförelser så blir jag förbannad men sen bläddrar jag ner och ser att Dude svarar på allt.

Tack för det, då slipper jag hålla på och tjafsa, orkar verkligen inte med Sveriges hjärntvättade ungdommar med fördommar mot knark och knarkare. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir glad som ett as men det kan lätt slå om. Om någon provocerar så slår jag fort. Jag vill snacka med alla om allt. Snackar oftast för mycket, saker som inte alla borde höra. Jag gör en massa spontana saker också fast det är mest sånt jag får höra dagen efter.

Cannabis är bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har tutat i mig något... mina föräldrar är också på samma linje som er (förutom det där med att bli full då)

Om du nu så tvunget måste ha frågan omskriven.

Fram tills du testat bägge två, och inte utgår ifrån vad du själv tror (även om du måste ha fått det någonstans ifrån, vad du än säger), helt utan grund kan du väl knappast häva ur dig fördommar?

There, nu blev frågan krångligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu så tvunget måste ha frågan omskriven.

Fram tills du testat bägge två, och inte utgår ifrån vad du själv tror (även om du måste ha fått det någonstans ifrån, vad du än säger), helt utan grund kan du väl knappast häva ur dig fördommar?

There, nu blev frågan krångligare.

Jag blev bara förvirrad. Men du menar att om jag inte testat någon så ska jag inte säga något? Jag menar bara att jag inte vill testa. N kan dricka hur jävla mycket ni vill...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev bara förvirrad. Men du menar att om jag inte testat någon så ska jag inte säga något? Jag menar bara att jag inte vill testa. N kan dricka hur jävla mycket ni vill...

Han menar förmodligen: Du får gärna avstå från att dricka men du kan inte uttala dig om hur det är att göra det, om du inte själv har provat.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

13 men ändå, hur gammal är du då? 15? Föresten är det bara löjligt att hålla på och "sluddra" framför datorn, man kan mycket väl stava rätt även på fyllan bara att det tar lite längre tid...

---

Jag kan tänka mig att många här ser mig som ansvarslös eftersom jag brukar tala gott om droger, men jag tillhör verkligen inte dom som tycker att alkohol är bra för alla osv. Ungdomsfylla är ett problem! Jag är själv ingen stordrickare, festar någon gång i månaden i genomsnitt och aldrig då så att jag ligger i buskar eller inte kan kontrollera mig själv.

Jag vill bara säga att mina åsikter står i mina posts och det är många här som jag inte håller med som står på "min sida"/drogliberalsidan. Jag tycker ju själv att Jacker, R2D2, Darkjack osv är en enda smet när vi disktuterar politik. Ganska dumt.

Edit: Förvirrande inlägg men kom inte på nåt annat sätt att skriva om det.

Ja, och du är 16. 18 på alkohol. Zip plx.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss.

förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem :). Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss.

förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem :). Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp.

Du är min idol!

Du skröt över dina sup-äventyr men du svarade inte på trådskaparens fråga:O

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss.

förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem :). Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp.

Det är sådana som du som ger sådana som rabarben alla fördomar och generaliseringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...