Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Blir glad för det mesta, men det beror på hur folket runt omkring mig är. Stor nakdel med alkohol att det är så opålitligt, man kan aldrig vara säker på hur man kommer bli.

Sen blir jag väldigt dum på fyllan också, så som att få för sig att klättra högst upp i en 7 våningar hög byggnasställning, mitt i stan, 3 gåner. Tävling med kompis om vem som kan sno flest cyklar. Och sno grejer i övrigt också, vaknat upp med 7shotglas i fickorna på en kavaj. snott parasoll, gbgubbar, nummerplåtar mm. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag blir oftast glad, sprallig och öppen.

Iofs så blir jag otroligt mindre blyg så det är både posetivt och negativt. När det gäller tjejer och dylikt så är det bra för jag vågar prata med folk och prata om saker jag inte skulle göra annars. Nackdelen är att om det är någon som är ute efter bråk så är jag inte den som backar när jag är påverkad så jag blir aggresivare om någon är aggresiv mot mig.

Som tur är så är jag så flummig när jag är full så jag brukar kunna skämta bort dom flesta incidenter som skulle kunnat sluta i slagsmål istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, om jag tar några glas blir jag bara "glad" men mer än så = våldsamhet och aggressivitet.

Jag skriker, svär, slår, sparkar, kastar grejer osv. Lyckligtvis brukar aggressionen riktas mot döda ting som stolar, bord, glas m.m men man vet ju aldrig... Så därför brukar jag undvika att dricka mig berusad.

Better safe than sorry. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag reagerar och uppträder olika beroende på hur mycket jag druckit. Om det är lagom blir jag glad och trevligt samt mycket pratsam. Men om jag druckit för mycket blir jag arg och lackar på allt, jag blir också taggad på att ha sönder många saker. Det finns också en slutskede i hela förvandligen (om jag druckit turbo mycket) då jag blir ledsen som faan.

Det är i alla fall en bra indikator så att kompisarna kan stoppa mig från att dricka för mycket. yey.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir riktigt glad och slänger de mesta försiktigheter åt sidan. Om någon ska bråka är jag på men inte i någon jätte ilska utan mer "åh jeflar nu ska han få spö". Jag blir också lite mer brottslig av mig, jag har till exempel brutit mig in på ett hotell för att bada i deras pool mitt i natten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig varit packad. :)

Hur är det egentligen? Minns man mycket dagen därpå?

Ja det ska mycket till för att du inte skall minnas något. Har aldrig hört talas om någon som har 100% blackout efter en kväll. Super du så mycket att du får blackouter så saknar du vissa tidsperioder.

Låt säga att du skall gå från förfesten till discot, så minns du tex. att du lämmnar förfesten, sen svart--------sen att du kommer in på discot.

Men det är grymt tråkigt att vara så full och det är när du får sådana blackouter som hjärnceller dör.

Man skall vara sådär lite lagom full. Så att allt blir nice.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir verkligen inte aggressiv, eller kanske att man vågar käfta lite extra men inget problem iaf. I övrigt: glad & öppen.

Annars är ju cannabis en rätt fin drog, eller vad säger du skribb?

30041_698817_0.jpg

Tycker du att det är särskilt smart att propagera för en olaglig drog på ett spelforum där medelåldern är.. ja, alldeles för låg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...