Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Tack ni som stödjer mig :(

Min idol!! :)

Va fan... Legalize everything...

Om man vill göra något som man vet förstör ens liv så är det upp till en själv... Vill däremot inte påstå att cannabis (stavar jag ens rätt??) skulle vara farligt.. Har redan bestämt mig för o testa det nån gång bara för o se hur det känns.. :P

I ett civilicerat samhälle funkar det inte att legasera allting. Man kan tänka att "var och en bestämmer över sin egen kropp" men detta gäller inte om drogerna skadar hälsan så brukaren behöver sjukvård, rehabilitering osv och på så vis går det ut över andra eftersom missbrukarvården kostar staten massor av pengar. I ett ocivilicerat samhälle hade vi däremot bara kunnat strunta i dessa människor men det funkar inte så.

Men varför vi ska legalisera cannabis är för att det inte går ut över andra människor än brukaren själv, det finns inga abstinenssymtom som kräver vård, överdos förekommer inte, det föder inte våld på något sätt osv osv.

Sorry P-C, men såå offtopic är det inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det något fel på mig när jag säger; Jag har aldrig raggat på fyllan! jag orkar

inte bry mig så värst mycket fast det händer automatiskt att vissa gånger att

vissa saker händer.

Men jag har aldrig tänkt: Ragg ragg ragg ragg ragg ragg ragga ragga hon ser bra ut!

go for it!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar bli glad som alla andra. Det är när man har druckit över en viss mängd alkohol som humöret vänder och man blir sur istället. Det är dopamin som gör att vi blir glada när vi dricker.

Jag och min kompis brukar filma med mobilerna när vi festar, skitkul (och pinsamt) att kolla på dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte låta som en moraltant men asso, Skämms ni inte? De flesta i den här tråden är 90:or/91:or! Sen klagar ni på "Lunar fjortisar" när ni själva dricker som mindreårig? :alien:

Varför skulle vi skämmas? Så man kan inte dricka då man är 16 utan att skämmas? Vart klagar vi på alla lunarfjortisar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte låta som en moraltant men asso, Skämms ni inte? De flesta i den här tråden är 90:or/91:or! Sen klagar ni på "Lunar fjortisar" när ni själva dricker som mindreårig? :alien:

Varför skulle vi skämmas för ?

Klagar vi på minderåriga som dricker?

Motivera lite fetare, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack ni som stödjer mig :rolleyes:

I ett civilicerat samhälle funkar det inte att legasera allting. Man kan tänka att "var och en bestämmer över sin egen kropp" men detta gäller inte om drogerna skadar hälsan så brukaren behöver sjukvård, rehabilitering osv och på så vis går det ut över andra eftersom missbrukarvården kostar staten massor av pengar. I ett ocivilicerat samhälle hade vi däremot bara kunnat strunta i dessa människor men det funkar inte så.

Men varför vi ska legalisera cannabis är för att det inte går ut över andra människor än brukaren själv, det finns inga abstinenssymtom som kräver vård, överdos förekommer inte, det föder inte våld på något sätt osv osv.

Sorry P-C, men såå offtopic är det inte..

Nu tänker jag gå offtopic som fan.

Om nu cannabis är så ofarligt och inte beroende framkallande varför är då en släkting till mig på nå rehab hem för att han inte klarar sig utan det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tänker jag gå offtopic som fan.

Om nu cannabis är så ofarligt och inte beroende framkallande varför är då en släkting till mig på nå rehab hem för att han inte klarar sig utan det?

Lovar att det inte är för cannabisen.

Din släkting har antagligen testat något annat ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lovar att det inte är för cannabisen.

Din släkting har antagligen testat något annat ska du se.

Okej ja jag var inte säker heller=) Det ända dom sa var att dom visste att han rökte cannabis iallafall.

Men då vill jag tacka för upplysningen om att det inte var därför, och tur är väl det för är nästan lite sugen på att prova på någon gång i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...