Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss.

förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem :). Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp.

Om ett par år när du mognat kommer du inte tycka det är lika häftigt att köra rattfull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag och mina supar kompisar ( ungefär 20st) Dricker alltid fredag lördag och har gjort det i ungefär 2 år (är 17 nu). Våra föräldrar respekterar det och dom köper ut till oss.

förra onsdagen åkte vi till göteborg klockan 3 på natten och söp i en polares bil. Åkte nakna hela vägen hem :) . Sen på torsdagen hade min polare fest och där körde 2 stycken fulla med sina bilar och körde i diket. Sen på fredagen söp vi hos en annan polare. Jag och en kompis snodde hans bil och körde ungefär en mil till ett samhälle och cruisa. Sen på lördag söp vi på en cruising. och igår va vi på liseberg å söp.

Likadant överallt. Vad är det som är så speciellt med att åka bil? Varenda jävla kotte är så klychade om det. Ser på mina klasskompisar's msn-namn och liknande hela tiden.. "<namn> | WOW! Va ute och åkte bil hela natten".

Ja, wow indeed. Det är ju så fruktansvärt coolt att åka bil och skrika könsord till små fjortistjejer som kissar i brallan när dom ser en bil som det inte är "föräldramaterial" i.

Konstigt(?) att alla dessa fasoner försvinner efter 18 strecket när folk kan börja gå på krogen i viss mån och man själv kan skaffa sitt körkort och inte finner det så skoj att åka/köra bil längre.

Jag själv skulle aldrig få för mig tanken att åka ut med en polare i bilen och cruisa och dricka. Det är emot allt jag lever för. Min bil är mitt transportmedel som tar mig mellan olika punkter, inget mer. Varför slösa pengarna på bensin när man kan köpa öl för det istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Likadant överallt. Vad är det som är så speciellt med att åka bil? Varenda jävla kotte är så klychade om det. Ser på mina klasskompisar's msn-namn och liknande hela tiden.. "<namn> | WOW! Va ute och åkte bil hela natten".

Ja, wow indeed. Det är ju så fruktansvärt coolt att åka bil och skrika könsord till små fjortistjejer som kissar i brallan när dom ser en bil som det inte är "föräldramaterial" i.

Konstigt(?) att alla dessa fasoner försvinner efter 18 strecket när folk kan börja gå på krogen i viss mån och man själv kan skaffa sitt körkort och inte finner det så skoj att åka/köra bil längre.

Jag själv skulle aldrig få för mig tanken att åka ut med en polare i bilen och cruisa och dricka. Det är emot allt jag lever för. Min bil är mitt transportmedel som tar mig mellan olika punkter, inget mer. Varför slösa pengarna på bensin när man kan köpa öl för det istället?

Amen to that.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Text!

Jovars, jag tycker det kan vara väldigt kul att vara ute och åka med några polare. Sitta och dricka och skoja i baksätet och bara åka runt och kolla läget, kanske stöta på en bekant kan vara en helkul kväll. Nu är jag förstås inte 18 men brukar ändå bli insläppt på de flesta krogar med 18-års gräns. Visst, det är kul att vara där också, men att åka runt bara polarna...det är skojigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt(?) att alla dessa fasoner försvinner efter 18 strecket när folk kan börja gå på krogen i viss mån och man själv kan skaffa sitt körkort och inte finner det så skoj att åka/köra bil längre.

Jag själv skulle aldrig få för mig tanken att åka ut med en polare i bilen och cruisa och dricka. Det är emot allt jag lever för. Min bil är mitt transportmedel som tar mig mellan olika punkter, inget mer. Varför slösa pengarna på bensin när man kan köpa öl för det istället?

Vad har hänt med raggaren innom dig? ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket 38%-ig vodka/Whiskey rekommenderar ni att jag som relativt orutinerad ska dricka på skolavslutning för att bara bli allmänt glad, lite påverkad sådär. Vill inte bli så redlösa som fjortisarna blir, som ligger och spyr och så.

När spyr man förresten, alltså ungefär efter hur mycket för en 16-17-åring?

Måste vara ganska pigg dagen efter så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som en finfin plan, men en timme kanske är lite långt, kanske närmare 30-40 min(fast nu vet ju inte jag hur lättpåverkad du är)

Okej, det låter väl bra då, runt 30-40 min. Tackar för tips. kom på det l_Voll, måste ju inte liksom häva i mig allt på en gång.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...