Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Kåthet än en känsla :P Varför kan man inte ha sex som hobby? Man spelar fotboll för att det är kul, sex är också kul Dina åsikter tyder just på att du är en "liten gubbe". Du kallar för helvete porrfilm för kramfilm, hahaha. Jag antar att du varken runkar eller har kommit i puberteten än?

Med pubertet vet jag inte vad du menar men jag är 14 år och ja. Jag har kommit i puberteten. Nej jag brukar inte onanera men jag fattar inte vad det har med detta att göra. Sen att kalla porrfilm för kramfilm är bara för att jag tycker det låter så roligt! :D

Varför kan man inte ha sex som hobby?

Fattar du inte hur dum den där frågan är? Tänk dig du är på en fest. En tjej gillar dig och börjar typ strula med dig. Sedan kommer ni in på en toalett och sen tjoho så åker kläderna av. Sedan så vaknar den tjejen ensam i sängen och tror att du ska gilla henne tillbaks typ. Men så säger du bah: Ehm... jag gillar inte dig jag ville bara knulla dig. Hur fan tror du att det skulle kännas för henne? Om jag hade varit den tjejen hade iallafall jag kännt mig som en hora. En som folk bara har sex med för att det är kul.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med pubertet vet jag inte vad du menar men jag är 14 år och ja. Jag har kommit i puberteten. Nej jag brukar inte onanera men jag fattar inte vad det har med detta att göra. Sen att kalla porrfilm för kramfilm är bara för att jag tycker det låter så roligt! :P

Det har att göra med att du kanske inte är särskilt sugen på att ha sex, och du har väl inte heller några erfarenheter av det? Har du ens pussat en tjej? Och om du hade haft det tror jag att du hade haft en annan uppfattning.

Sex är inget jättestort.

Btw, pubertet är att få ökad kroppsbehåring, komma i målbrottet vilket gör rösten mörkare och den skär sig lite då och då, du svettas mer och du blir mer intresserad av tjejer/killar. =)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med pubertet vet jag inte vad du menar men jag är 14 år och ja. Jag har kommit i puberteten. Nej jag brukar inte onanera men jag fattar inte vad det har med detta att göra. Sen att kalla porrfilm för kramfilm är bara för att jag tycker det låter så roligt! :D

Då runkar du inte "seriöst" :P Isåfall hade nog ditt sex-intresse vart större och du hade vart beroende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, pubertet är att få ökad kroppsbehåring, komma i målbrottet vilket gör rösten mörkare och den skär sig lite då och då, du svettas mer och du blir mer intresserad av tjejer/killar. =)

Hihi ökad kroppsbehåring! :P Mjo... i målbrottet får man väl säga att jag har kommit då. Min röst har blivit mörkare och jag har fått hår på ställen där jag inte hade förut typ! (:D) Jag är så klart intresserad av tjejer... tänker varenda jävla minut på tjejen jag gillar eller andra tjejer som är heta men bara för det behöver väl jag inte gå ut på nån fest och ta första bästa tjej knulla och sen sticka hem som ingenting har hänt. Jag verkar vara ensam att tycka så verkar det som men det skiter jag fullständigt i.

Och om jag har kysst en tjej har ingenting med sex att göra. Det handlar om ens personlighet och utseende. Jag har inget av dom och det gör att inga tjejer har fattat tycke för mig. (Vilket jag förstår fullständigt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan man inte ha sex som hobby?

Fattar du inte hur dum den där frågan är? Tänk dig du är på en fest. En tjej gillar dig och börjar typ strula med dig. Sedan kommer ni in på en toalett och sen tjoho så åker kläderna av. Sedan så vaknar den tjejen ensam i sängen och tror att du ska gilla henne tillbaks typ. Men så säger du bah: Ehm... jag gillar inte dig jag ville bara knulla dig. Hur fan tror du att det skulle kännas för henne? Om jag hade varit den tjejen hade iallafall jag kännt mig som en hora. En som folk bara har sex med för att det är kul.

Jag lovar dig, om man träffar en tjej på en fest och drar in å knullar på toan tror hon INTE att du är kär i henne, finns inte en anledning. Självklart kan man ha sex som en "hobby" och det är ytterst sällan känslor är inblandade när man är på fester m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi ökad kroppsbehåring! :P Mjo... i målbrottet får man väl säga att jag har kommit då. Min röst har blivit mörkare och jag har fått hår på ställen där jag inte hade förut typ! (:D) Jag är så klart intresserad av tjejer... tänker varenda jävla minut på tjejen jag gillar eller andra tjejer som är heta men bara för det behöver väl jag inte gå ut på nån fest och ta första bästa tjej knulla och sen sticka hem som ingenting har hänt. Jag verkar vara ensam att tycka så verkar det som men det skiter jag fullständigt i.

Och om jag har kysst en tjej har ingenting med sex att göra. Det handlar om ens personlighet och utseende. Jag har inget av dom och det gör att inga tjejer har fattat tycke för mig. (Vilket jag förstår fullständigt)

Att du tycker så, är ju jävligt synd för dig.. Kan inte vara kul alltså, men jag vet ju inte hur du ser ut heller..

Nej klart du inte behöver men du behöver inte tycka att det är en så stor grej att ha sex, för det är det inte. Det är ingen särskilt stor grej att dricka heller, och det verkar du vara skiträdd för också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar dig, om man träffar en tjej på en fest och drar in å knullar på toan tror hon INTE att du är kär i henne, finns inte en anledning. Självklart kan man ha sex som en "hobby" och det är ytterst sällan känslor är inblandade när man är på fester m.m.

Kanske men det är absoulut inte min personlighet. Jag går nästan aldrig på fester och kommer aldrig i kontakt med alkohol eller rökning och jag kommer aldrig göra dessa sakerna. Det är inte min sällskapskrets som går på mina fester och då ser jag ingen anledning att gå dit heller eftersom jag inte har den här utstrålingen på det sättet. Även om jag gick skulle jag säkert bli utskrattad eftersom jag inte super eller röker. Men dom får tycka vafan dom vill. Du kanske tycker jag är konstig och det får du gärna tycka för mig.

Att du tycker så, är ju jävligt synd för dig.. Kan inte vara kul alltså, men jag vet ju inte hur du ser ut heller..

Sanningen är hård...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske men det är absoulut inte min personlighet. Jag går nästan aldrig på fester och kommer aldrig i kontakt med alkohol eller rökning och jag kommer aldrig göra dessa sakerna. Det är inte min sällskapskrets som går på mina fester och då ser jag ingen anledning att gå dit heller eftersom jag inte har den här utstrålingen på det sättet. Även om jag gick skulle jag säkert bli utskrattad eftersom jag inte super eller röker.

Det var inte dig jag pratade om utan den här tjejen som vaknar upp dagen efter med känslor för killen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du tycker så, är ju jävligt synd för dig.. Kan inte vara kul alltså, men jag vet ju inte hur du ser ut heller..

Nej klart du inte behöver men du behöver inte tycka att det är en så stor grej att ha sex, för det är det inte. Det är ingen särskilt stor grej att dricka heller, och det verkar du vara skiträdd för också..

Måste bara lägga mig I. Det är väl jätte bra att någon håller sig borta från alkohol? Du får det låta som om det är något negativt att inte dricka. Sen, hur tusan att man vara rädd för att dricka? Det är enkelt och simpelt. Du får det (som du säger att det icke är) låta som om det är en stor grej att dricka eftersom man måste vara modig för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara lägga mig I. Det är väl jätte bra att någon håller sig borta från alkohol? Du får det låta som om det är något negativt att inte dricka. Sen, hur tusan att man vara rädd för att dricka? Det är enkelt och simpelt. Du får det (som du säger att det icke är) låta som om det är en stor grej att dricka eftersom man måste vara modig för det.

Jag dricker inte, så det ska vi inte snacka om. Jag tycker bara inte det är en sån stor grej att göra det, men behöver ju inte bli dyngrak och knulla femton tjejer somär fula som stryk. Jag sa att rababren VERKADE rädd för att dricka, men däremot är det modigt att säga nej om man inte vill, men det är fortfarande ingen särskilt stor sak.

Att du lägger dig i är bara bra, ju fler desto roligare =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dricker inte, så det ska vi inte snacka om. Jag tycker bara inte det är en sån stor grej att göra det, men behöver ju inte bli dyngrak och knulla femton tjejer somär fula som stryk. Jag sa att rababren VERKADE rädd för att dricka, men däremot är det modigt att säga nej om man inte vill, men det är fortfarande ingen särskilt stor sak.

Att du lägger dig i är bara bra, ju fler desto roligare =)

Aha, O.K. Räättz Nein, det är ingen stor grej att göra det. Själv älskar jag att dricka, blir så jävla klad sen kan man tafsa utan att det blir någon större sak av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, O.K. Räättz Nein, det är ingen stor grej att göra det. Själv älskar jag att dricka, blir så jävla klad sen kan man tafsa utan att det blir någon större sak av det.

Använder du alkoholen som ursäkt för att tafsa på tjejer/killar?

Vi ska inte dra alla som dricker över en kam, jag menar, man dricker för det mesta för två olika anledningar;

1. För att bli full / lullig / fjortis / grupptryck

2. För det är gott

(notera att jag använder "/" och inte "&")

Jag, personligen, dricker för att det är gott.

Jag skulle aldrig få för mig att dricka för att bli lullig, även om jag måste stå ut med mina vänners eviga snack om hur de måste få vodkan/vinet smaka typ godis för att få ner det.

Det är fjortisdricka, enligt min åsikt.

sen angående sexet; klart man kan ha det som en hobby!

bara för det är en hobby behöver du ju inte knulla runt med varenda jäkla villig tjej!

man följer sin kropp, helt enkelt, och finns där inga villiga tjejer, nä! då tar man och hjälper sig själv!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder du alkoholen som ursäkt för att tafsa på tjejer/killar?

Vi ska inte dra alla som dricker över en kam, jag menar, man dricker för det mesta för två olika anledningar;

1. För att bli full / lullig / fjortis / grupptryck

2. För det är gott

(notera att jag använder "/" och inte "&")

:P

That's me! :D *fnitter*

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, personligen, dricker för att det är gott.

Jag skulle aldrig få för mig att dricka för att bli lullig, även om jag måste stå ut med mina vänners eviga snack om hur de måste få vodkan/vinet smaka typ godis för att få ner det.

Det är fjortisdricka, enligt min åsikt.

Tror dom flesta ungdomar dricker för att bli fulla, allt blir ju liksom roligare då. Man vågar mycket mer och det gör även alla andra som druckit vilket gör att det händer mer än i vanliga fall. osv.

Jag dricker för två orsaker. En är för att bli full på fester osv och en för att det är gött med en bers till kanske tv, grill osv..

Redigerad av Roller_Girl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror dom flesta ungdomar dricker för att bli fulla, allt blir ju liksom roligare då. Man vågar mycket mer och det gör även alla andra som druckit vilket gör att det händer mer än i vanliga fall. osv.

Jag dricker för två orsaker. En är för att bli full på fester osv och en för att det är gött med en bers till kanske tv, grill osv..

Sant, och om man dricker för att bli lullig och tycker det är roligare då så har man ju ett val att gå på sånna fester

jag menar, vi har ju egen vilja :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag brukar inte onanera men jag fattar inte vad det har med detta att göra.

Då har du knappast kommit in i puberteten.

Fattar du inte hur dum den där frågan är? Tänk dig du är på en fest. En tjej gillar dig och börjar typ strula med dig. Sedan kommer ni in på en toalett och sen tjoho så åker kläderna av. Sedan så vaknar den tjejen ensam i sängen och tror att du ska gilla henne tillbaks typ. Men så säger du bah: Ehm... jag gillar inte dig jag ville bara knulla dig. Hur fan tror du att det skulle kännas för henne? Om jag hade varit den tjejen hade iallafall jag kännt mig som en hora. En som folk bara har sex med för att det är kul.

Jag tror då inte tjejer tar för givet att man har känslor för denne, bara för att man smäller på dem på en fest. Sedan finns det inget som stoppar en att ses mer efteråt, om båda är intresserade av varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Porrfilm = Kramfilm

Onanera = Klappa ormen.

Vi måste använda ord som han förstår!

Fan va rolig du är. Hör upp alla:

AKI SKA BLI STÅUPP KOMIKER FÖR HAN ÄR SÅ HIMLA ROLIG!

Jag tror inte jag ska skriva mer. Jag är nog den enda i världen som inte är sugen på sex i min ålder. Och det känns både konstigt och bra på ett sätt.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va rolig du är. Hör upp alla:

AKI SKA BLI STÅUPP KOMIKER FÖR HAN ÄR SÅ HIMLA ROLIG!

Jag tror inte jag ska skriva mer. Jag är nog den enda i världen som inte är sugen på sex i min ålder. Och det känns både konstigt och bra på ett sätt.

Men alla killar kommer inte i puberteten i fjorton års ålder vad fan.

Förövrigt, dina argument börjar luta åt pKz...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...