Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Me not gay... Eller vad menar du?

Han menar att du är så jävla kliché! >_<

"Jag ska skaffa mig en fru, som jag sen skaffar 2 barn med och köper en gård och lever lyckliga i alla våra dagar"

Men i själva verket blir det en alkoholist som fru och ni bor i en lägenhet och du är inkompitent och kan inte få barn.

Han menar alltså att du kan sitta här och säga precis hur du vill bli av med din oskuld, men när det väl gäller tror jag inte du skulle säga nej när du väl ligger där.

Förövrigt så blir man i flesta fall inte av med oskulden med den man kommer leva med livet ut. Så "2bad4u".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att bli av men oskulden på fyllan är... eeh. Onödigt tycker jag.

Iallfall när man ska bli av med oskulden ska man bli det med nån man älskar. Inte bara ha sex och sen bara typ: Det var trevligt hejdå! Det är iallafall min åsikt... Känner på mig att jag kommer få arga inlägg nu. >_<

Håller med dig till fullo, tyvärr är nog 0.1% av fallen likt det du beskrev

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir glad och vill vara kompis med alla så ja börjar alltid bjuda av mitt brännvin till "alla" jag ser >_< när ja var riktigt full förra helgen så var brorsan och jag å mycket mer i stan eller på ett ställe där vi brukar vara så tog jag brorsans bil och for ut en sväng men jag kom alldrig tillbaka med biilien utan jag hade burn out:at tills däcken gick sönder så det slängde ner i diket men det hände inga farliga skador på bilen bara några skråmor :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir glad och vill vara kompis med alla så ja börjar alltid bjuda av mitt brännvin till "alla" jag ser >_< när ja var riktigt full förra helgen så var brorsan och jag å mycket mer i stan eller på ett ställe där vi brukar vara så tog jag brorsans bil och for ut en sväng men jag kom alldrig tillbaka med biilien utan jag hade burn out:at tills däcken gick sönder så det slängde ner i diket men det hände inga farliga skador på bilen bara några skråmor :teehee:

Och du är 91:a? Herre min skapare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir glad och vill vara kompis med alla så ja börjar alltid bjuda av mitt brännvin till "alla" jag ser >_< när ja var riktigt full förra helgen så var brorsan och jag å mycket mer i stan eller på ett ställe där vi brukar vara så tog jag brorsans bil och for ut en sväng men jag kom alldrig tillbaka med biilien utan jag hade burn out:at tills däcken gick sönder så det slängde ner i diket men det hände inga farliga skador på bilen bara några skråmor :teehee:

Oj, vilken fascinerande historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han menar att du är så jävla kliché! >_<

"Jag ska skaffa mig en fru, som jag sen skaffar 2 barn med och köper en gård och lever lyckliga i alla våra dagar"

Men i själva verket blir det en alkoholist som fru och ni bor i en lägenhet och du är inkompitent och kan inte få barn.

Han menar alltså att du kan sitta här och säga precis hur du vill bli av med din oskuld, men när det väl gäller tror jag inte du skulle säga nej när du väl ligger där.

Förövrigt så blir man i flesta fall inte av med oskulden med den man kommer leva med livet ut. Så "2bad4u".

Du känner inte mig. Jag skulle aldrig få för mig att ha sex med någon som jag inte älskar. Och aldrig på fyllan heller eftersom jag funderar på att bli nykterist som ni kanske märkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du känner inte mig. Jag skulle aldrig få för mig att ha sex med någon som jag inte älskar. Och aldrig på fyllan heller eftersom jag funderar på att bli nykterist som ni kanske märkt.

Nej, jag vill inte lära känna dig heller eftersom alla ni som lever i era bubblor hela era liv lika gärna kan ta kollektivt självmord, då jag inte ser vad ni har att tillföra världen.

Men, fine by me. Lev i din bubbla, och skaffa dig dina barn och lev lycklig i alla dina dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag vill inte lära känna dig heller eftersom alla ni som lever i era bubblor hela era liv lika gärna kan ta kollektivt självmord, då jag inte ser vad ni har att tillföra världen.

Men, fine by me. Lev i din bubbla, och skaffa dig dina barn och lev lycklig i alla dina dagar.

Fine... alla som inte vill ha sex dom inte älskar eller dricker alkohol tillför inte världen någonting. Det låter ju helt underbart. Då skulle väl världen vara en mycket bättre plats. Med bubbla menar du att jag inte anpassar mig till samhället eller? Jag tänker nog annurlunda än många på den punkten med att ha sex. Många vill väl bara ha sex men fullständigt skita i vem man har det med och sen bara glömma det. Då kan man ju lika gärna betala en hora för att knulla med en eftersom hon är antagligen mycket bättre. Precis samma sak jue. Ingen kärlek bara sex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fine... alla som inte vill ha sex dom inte älskar eller dricker alkohol tillför inte världen någonting. Det låter ju helt underbart. Då skulle väl världen vara en mycket bättre plats. Med bubbla menar du att jag inte anpassar mig till samhället eller? Jag tänker nog annurlunda än många på den punkten med att ha sex. Många vill väl bara ha sex men fullständigt skita i vem man har det med och sen bara glömma det. Då kan man ju lika gärna betala en hora för att knulla med en eftersom hon är antagligen mycket bättre. Precis samma sak jue. Ingen kärlek bara sex.

Stor skillnad, horor kostar det gör inte det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fine... alla som inte vill ha sex dom inte älskar eller dricker alkohol tillför inte världen någonting. Det låter ju helt underbart. Då skulle väl världen vara en mycket bättre plats. Med bubbla menar du att jag inte anpassar mig till samhället eller? Jag tänker nog annurlunda än många på den punkten med att ha sex. Många vill väl bara ha sex men fullständigt skita i vem man har det med och sen bara glömma det. Då kan man ju lika gärna betala en hora för att knulla med en eftersom hon är antagligen mycket bättre. Precis samma sak jue. Ingen kärlek bara sex.

Sluta jucka på mitt ben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade en tråkigt en kväll hos en kompis, gav förslaget att vi skulle prova martini & juice. Typiskt, hon hade inge juice så jag åkte moppe ändå till statiol (4 på natten) och köpte 2L juice för hennes pengar :lol::lol: . Sen häller vi i martini och juice och bjuder alla i huset.

Smakade som vanligt juice med en liten liten stickade alkoholsmak. Ska lätt köpa Martini nästa gång, läre också smaka det rent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rabarben: Jag håller med i din syn om alkohol och sex. Fattar inte hur man kan ha sex med nån som man inte älskar, verkar ju trisst att inte få komma tillbaka till den personen då. "Men om man är KK då?", DET är ju ett moget förhållande till en person, k,u,l,a gå, komma tillbaka för att k,u,l,a igen, sen gå. "Men vi känner ju varandra och hänger runt också", men då kan man ju starta ett riktigt föhållande också eller? Bara bra om man kan träffas och hålla på hela tiden om man är ett par. Jag har en kompis som tydligen har haft KKar, och hon har tydligen blivit klassad som hora nu. Jätteroligt att få den stämpeln av killar, när dom gör detsamma. Dessutom är hon ju ingen hora för hon tar ju inte betalt för sina samlag. "Men hon k,u,l,ar ju med folk bara sådär", ja, men tidigare i texten så påstod Herr Citattecken att man kan ha KK.

Alkohol vet jag inte heller varför man ska dricka, när man är uppvuxen, jovisst, jag bryr mig inte, men när man är minderårig? Då har man verkligen kastat iväg sitt liv, om man super sig full i tretton-års åldern och har sex med nån sjuttonåring. Jag ska bli nykterist. Jag tycker inte om alkohol för att enligt min mor så är/var min biologiska pappa helgalkolist och söp bort sina pengar på helgerna. Det har gett mig en funderare och därför tänker jag inte dricka, inte än iallfall. Jag säger inte att man blir alkolist av att dricka då och då, men jag tycker fortfarande att alkohol och sex har nåt med varandra att göra.

Ähh, skit samma, jag postar hur det än blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer sex till folket! Finns ingen anledning till att man ska var avhållsam, är det skönt är det bra. Jag förstår inte varför du Maimstream ska ha åsikter om folk som vill ha enbart-sex-relationer. Du vill tydligen inte ha det, kanske för att du är för ung, men de tär ju inget fel i att njuta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer sex till folket! Finns ingen anledning till att man ska var avhållsam, är det skönt är det bra. Jag förstår inte varför du Maimstream ska ha åsikter om folk som vill ha enbart-sex-relationer. Du vill tydligen inte ha det, kanske för att du är för ung, men de tär ju inget fel i att njuta?

Inget fel med att njuta, jag njuter till exempel när jag äter glass, när nån kliar mig på ryggen eller när jag då onanerar. Klart, jag är ung, jag har väl helt enkelt inte haft tid att uppleva livet ordentligt än. Men hur kul är det på en skala att hoppa runt bland folk man kanske inte äns känner bara för att få ett ligg för kvällen? Att vakna upp nånstans för att sen skiljas åt, om man då redan inte har gjort det, och kanske aldrig mer träffas. Mer sex till folket säger du. Då knyter jag näven och slår i bordet och säger: Mer kärlek i samhället!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget fel med att njuta, jag njuter till exempel när jag äter glass, när nån kliar mig på ryggen eller när jag då onanerar. Klart, jag är ung, jag har väl helt enkelt inte haft tid att uppleva livet ordentligt än. Men hur kul är det på en skala att hoppa runt bland folk man kanske inte äns känner bara för att få ett ligg för kvällen? Att vakna upp nånstans för att sen skiljas åt, om man då redan inte har gjort det, och kanske aldrig mer träffas. Mer sex till folket säger du. Då knyter jag näven och slår i bordet och säger: Mer kärlek i samhället!!

Gör en undersökning i landet och jag lovar dig att svaret kommer vara skrämmande..

Sex > Kärlek.

Du kan byta ut Sex mot Fortplantning om du så vill.

Men, sex kommer alltid vara större. Sex säljer dessutom, det gör inte kärlek.

Sen ser jag inte problemet med KK's eller ONS.

Allt kan leda till det andra. Ett ONS kan leda till att man blir KK, som senare utartar i ett förhållande. Och w0rd på duden, MER SEX ÅT FOLKET! Men håll det för all del i dom högre åldrarna, blir helt skakis när jag hör hur tioåringar har sex. Helt absurt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...