Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Inget fel med att njuta, jag njuter till exempel när jag äter glass, när nån kliar mig på ryggen eller när jag då onanerar. Klart, jag är ung, jag har väl helt enkelt inte haft tid att uppleva livet ordentligt än. Men hur kul är det på en skala att hoppa runt bland folk man kanske inte äns känner bara för att få ett ligg för kvällen? Att vakna upp nånstans för att sen skiljas åt, om man då redan inte har gjort det, och kanske aldrig mer träffas. Mer sex till folket säger du. Då knyter jag näven och slår i bordet och säger: Mer kärlek i samhället!!

Du letar ju upp skräckscenarion och försöker få det att framstå som det-är-så-det-är. Bara för att det är one-night-stand behöver det ju inte vara något dåligt. Man ska göra det man känner för och njuter av, thats it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du letar ju upp skräckscenarion och försöker få det att framstå som det-är-så-det-är. Bara för att det är one-night-stand behöver det ju inte vara något dåligt. Man ska göra det man känner för och njuter av, thats it.

Ok, hur ska man få det att se kul ut med one-night-stand? Ska jag ge detaljer på hur skönt det kan vara under tiden? För efteråt skiljs man väl ändå åt. För mig får du ju gärna ha en sån relation med folket, men jag tycker ändå det är bortkastat att du inte söker efter kärleken. Vilket, verkar det som, dom flesta inte gör? Är dom rädda för att inte bli accepterade så behöver dom inte oroa sig. Vem har sagt att man måste ha en pangbrud, eller en muskelknutte som pojk/flick-vän? Hitta bara nån som ni tycker om och trivs med så ordnar det sig nog.

StellHell: Dina ord är kloka, må du hamna i visa mäns paradis då du dör. Ditt tänkande går i logiska tankar som kan säkerligen kan koppla ihop tonfisk med allsång. Men det är ju inte bra om man överdriver med sexet och hoppar runt överallt. Jag har en bekant som hade en pojkvän, han var otrogen mot henne, och hon bestämde sig för att vara otrogen tillbaka. Vips, vart hon på smällen. Som du säger, att man bör hålla one-night-stands i dom högre åldrarna är nog bättre än att vara minderårig och på så sått förlora oskulden. Men är det inte br aom man förlora oskulden med nån man älskar istället för att bara göra en snabbis med nån man nyligen träffat?

Med dessa (Dumma och onödiga) ord säger jag Godnatt, för att sätta mig nånstans och läsa en tidning och hoppas på att jag snart somnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du har ju inte precis ett neutralt förhållande med alkohol om man ska tro allt du sagt.

Sen är statestik, precis det. Statestik, det är inte "så funkar du".

Inget säger att just du inte får upp den och får mindre känsel.

...

Nej, men jag har druckit lite, fast inte fest. Hemma.

Dom brukar ha rätt, förklara då hur, Fråga Olle, när han var i våran skola sa att hjärnan som styr penisen stängs av IBLAND, eller, FÖR DET MESTA. Fast, det är bara statestik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena tjena. Har länge funderat på detta; hur ser det ut egentligen? Blir alla automatiskt arga eller glada vid alkoholförtäring?

Själv blir jag helt otroligt underbart glad. Till och med så glad så då jag vart misshandlad ville jag inte slå han som slog mig :lol: Samma kväll var det en som snacka skit om mig mycket, och jag ivsste om det då, jag vart inte sur. Jag vart typ .. lite besviken på honom men annars så var jag lika glad ändå.

De flesta blir ju agressiva för ingenting vid detta tillstånd.

Hur är det för er?

edit: vart tog min poll vägen?

Har aldrig varit riktigt full. Blev lite halvfull en gång, och blev skitglad, började tilltala folk respektlöst (typ: "hit med ölen för faaaaan").

Mina kamrater i klassen däremot kan jag berätta om hur de blir. En snubbe har för vana att flörta med hela rummet (alltså, folk av bägge kön), en annan börjar antasta andra snubbar (slicka dom i örat, greppa dom i skrevet, hångla), en snubbe började olla mot en drös bilar... En tjej blev flirtig, och började ställa mysko frågor (Typ, "du Kristian, gillar du snoppar"), en tjej började hoppa i soffan tills hon slog skallen i taket.

Morsan berättade om en bonntjej hon kände på komvux. De äckelmagade kan bläddra förbi resten av det här inlägget...

Den här bonnkärringen hävde i sig en hel flaska Smirnoff (jävligt stark vodka, jag snackar inte alkoläsken). Vad som hände var att hon gick på toa, och innan hon hade hunnit sätta sig på toastolen, så spydde, sket och pissade (allt på en och samma gång) hon på golvet och på väggarna... tror en hel del hamnade på henne själv. Efteråt ville ingen komma i närheten av den toaletten. Städerskan var tvungen att högtrcykstvätta rummet. Hon stank så illa att taxichaufören inte ville köra henne hem, oavsett hur mycket pengar man erbjöd henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag vill inte lära känna dig heller eftersom alla ni som lever i era bubblor hela era liv lika gärna kan ta kollektivt självmord, då jag inte ser vad ni har att tillföra världen.

Men, fine by me. Lev i din bubbla, och skaffa dig dina barn och lev lycklig i alla dina dagar.

Måste bara hoppa in här lite grand.

Tillföra världen? Tillför DU något till världen? Påstå inte att de som inte tillför världen något inte har rätt att leva, då skulle 85% av jordens befolkning, enligt din utsago, ta sina liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara hoppa in här lite grand.

Tillföra världen? Tillför DU något till världen? Påstå inte att de som inte tillför världen något inte har rätt att leva, då skulle 85% av jordens befolkning, enligt din utsago, ta sina liv.

Jag tillför inte ett piss till världen, men jag försöker inte vara någon annan och försöker se bättre ut i andras ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

. Inte bara ha sex och sen bara typ: Det var trevligt hejdå! Det är iallafall min åsikt... Känner på mig att jag kommer få arga inlägg nu. :mellow:

Hehe, exakt så blev jag av med min oskuld, och nej jag var inte full. Men kolla här:

Att ha sex med någon är bland det skönaste som finns i världen, om båda njuter sjukt mycket av det, varför kan man då inte ha det utan att vara kära i varandra?

Världen skulle vara en mycket bättre plats om alla hade sex mycket oftare.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget fel med att njuta, jag njuter till exempel när jag äter glass, när nån kliar mig på ryggen eller när jag då onanerar. Klart, jag är ung, jag har väl helt enkelt inte haft tid att uppleva livet ordentligt än. Men hur kul är det på en skala att hoppa runt bland folk man kanske inte äns känner bara för att få ett ligg för kvällen? Att vakna upp nånstans för att sen skiljas åt, om man då redan inte har gjort det, och kanske aldrig mer träffas. Mer sex till folket säger du. Då knyter jag näven och slår i bordet och säger: Mer kärlek i samhället!!

Vaknar du upp brevid din glass på morgonen och förklarar din oändliga kärlek till den?

@Stell, Det är lika bra att 10åringarna lär sig från början så dom inte är suckiesuckie sen när de blir [lamt gubbskämt]mogna för att plockas, hähähähä[/lamt gubbskämt]

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, exakt så blev jag av med min oskuld, och nej jag var inte full. Men kolla här:

Att ha sex med någon är bland det skönaste som finns i världen, om båda njuter sjukt mycket av det, varför kan man då inte ha det utan att vara kära i varandra?

Världen skulle vara en mycket bättre plats om alla hade sex mycket oftare.

Enligt mig är inte sex någon hobby. Sex är något man gör när man älskar varandra jävligt mycket eller ska göra barn. Det är min syn på saken tycker ni inte som jag fine. Jag respekterar er åsikt. Men ni behöver inte ha den här "men lilla gubben" stilen mot mig.

Jag tänker fan inte förlora oskulden med någon som inte har några som helst känslor för mig.

Maimstream: Jag håller verkligen med dig!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mig är inte sex någon hobby. Sex är något man gör när man älskar varandra jävligt mycket eller ska göra barn. Det är min syn på saken tycker ni inte som jag fine. Jag respekterar er åsikt. Men ni behöver inte ha den här "men lilla gubben" stilen mot mig.

Jag tänker fan inte förlora oskulden med någon som inte har några som helst känslor för mig.

Maimstream: Jag håller verkligen med dig!

Kåthet än en känsla :P Varför kan man inte ha sex som hobby? Man spelar fotboll för att det är kul, sex är också kul Dina åsikter tyder just på att du är en "liten gubbe". Du kallar för helvete porrfilm för kramfilm, hahaha. Jag antar att du varken runkar eller har kommit i puberteten än?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...