Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, om jag frågar "Varför dricker du? Vad får du utav det?" Det är inte gott och jag ser inte det roliga i att sova i en taggbuske, så snälla förklara för mig.
  • Du kan släppa lös mer
  • Du blir mer social
  • Du blir gladare
  • Du har roligare

... med alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wise wörds.

Nej, wörds av en oerfaren jag-har-läst-i-biologiboken-vad-som-händer--grabb. Jag(eftersom det är ytterst individuellt) blir mer borta/klumpig/instabil i ett alkoholrus jämfört med cannabisrus. Du kanske pratar om andra droger men vill bara poängtera att man inte blir i "trans" av allting, av många droger får du kraftigt ökad koncentration och sinnesförstärkningar osv.

rabarben: alkohol räknas som drog men brukar inte klassas som knark.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir inte berusad... jag knarkar inte. :unsure:

Du ska ha klart för dig att alkohol räknas inte som 'knark'=narkotika. Till knark räknas bl.a.Centralstimulerande medel (ex. kokain) och Hallucinogener (ex. LSD).

Edit: Såg visst nu att The dude redan hade skrivit det ^_^ , men kan va värt att ta upp det igen. ;P

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ha klart för dig att alkohol räknas inte som 'knark'=narkotika. Till knark räknas bl.a.Centralstimulerande medel (ex. kokain) och Hallucinogener (ex. LSD).

Jag skrev just det. Du förtydligade iofs.

@Mr.Magic: Det är bara positivt om du inte gillar alkohol och avstår från det, men du inser väl att det finns människor som gör det.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, om jag frågar "Varför dricker du? Vad får du utav det?" Det är inte gott och jag ser inte det roliga i att sova i en taggbuske, så snälla förklara för mig.

Jag vet inte varför andra dricker, men jag dricker bara öl och kanske någon vodka ibland..

Och jag dricker för det är gott. Sen kan det finnas andra anledningar men det ska inte nämnas här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla som har skrivet till mig att man inte räknar alkohol som knark... jag vet det. Tack. Jag är mycket väl medveten om det men enligt mig så är alkohol och knark ungefär samma sak.

Du åker inte i finkan för innehav.

Höhö! I'm here all week.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla som har skrivet till mig att man inte räknar alkohol som knark... jag vet det. Tack. Jag är mycket väl medveten om det men enligt mig så är alkohol och knark ungefär samma sak.

Fram tills du testat bägge två, och inte utgår ifrån vad andra personer tutat i dig kan du väl knappast häva ur dig fördommar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...