Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

I torsdags fick jag och en kompis för oss dra ut och skata mitt i natten, iklädda jeans och bar överkropp förutom varsin lidl-kasse som mantel. och varsin ful basker på huvudet. Ständigt cigg i munnen, i ena handen en karta över kalmar, och i andra handen en öl. Öven en mil skatande blev det, inklusive hoppa över ett staket till en "arena" för att tävla i 400meter skateboard. Aj va ont man hade i kroppen dan efter (helvetes parkbänk som flyttade på sig när jag skulle boardslidea den. tror jag slog i huvudet i marken). Sån blir jag på fyllan när allt slår till "rätt" ;) Vi gled ut efter 23 nångång, och var hemma hos mig igen vid 03.30...

Haha! Där missade iaf jag nåt! :unsure: Älskar såna sköna stämningar när man får för sig att göra nåt (halv)galet... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men sen när dom säger 150 kg brukar dom som säger det inte precis vara på gränsen. Den håller nog för mer än det, men dom säger det för att vara säker! Dessutom, vad händer när man går över? Jo fjädrarna töjs och studsmattan blir mjukare, det är ju som inte att alla typ 80 fjädrarna går av i ett och samma svep. Man kan typ hänga 100 kilo en sån fjäder utan att den går av, den bara töjs. ^_^

Det du menar är då allstå att dom skriver 150 kg, men menar egentligen 8000 kg ? Oka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du menar är då allstå att dom skriver 150 kg, men menar egentligen 8000 kg ? Oka.

Dom skriver 150 får att försäkra sig om att den inte går sönder ditt miffo.

En studsmatta klarar utan vidare 500kg, dock är den inte bygd för det så det kan gå sönder. Det är inte precis så om det blir 151kg på mattan så exploderar den pga. övervikt.

Ibland utger du dig att vara dummare än du är.. Hoppas jag iaf. annars tycker jag synd om dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom skriver 150 får att försäkra sig om att den inte går sönder ditt miffo.

En studsmatta klarar utan vidare 500kg, dock är den inte bygd för det så det kan gå sönder. Det är inte precis så om det blir 151kg på mattan så exploderar den pga. övervikt.

Ibland utger du dig att vara dummare än du är.. Hoppas jag iaf. annars tycker jag synd om dig.

Ya know, endel människor förtjänar inte ens att man tycker synd om dem. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja och victor äger upp alla små fjortisar

Du lovade att du inte skulle säga att jag raggade fjortisar! :D:huh:;)

Blir mest otroligt pratglad och rolig. (åtminstonde tycker jag själv det...) SKojar och skämtar med alltoch alla kända som okända människor.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorrn blir det fest! Och för första gången är den på gång-avstånd också, så slipper man allt trassel med skjuts eller övernattningar :teehee:

Har införskaffat Xider. När jag väl hade dem och tänkte efter lite så insåg jag att de fan är dyra. :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fortfarande ingen lust att dricka sen i lördags :teehee: Fick reda på nu att jag hade haft hon som hade festen på mina axlar, och ramlat så hon hade slagit huvet i nå hårt och att hon fick ont i röven. >_<>_<

Hon skrev på msn dan efter: "Jag har ont i stjärten, undra varför;)" -Haha, fan va nervös jag vart att det berodde på annat. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, stick och brinn om jag har stavat fel ditt gay.

Började dagen med att sitta och röka med vänner, stack senare och blandade vodka med vem fan vet vad.

drack som en jude och plötsligt var allt slut =O Ringde någon snubbe som kom med 3 liter rom. självklart var man tvungen att leka pirat så alla sprang runder och skrek ARGH och YAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRErrrrRRTT%R. Sen poffade det fram en ölbong, ojoj alkohol värdet i blodet höjdes snabbt och man började springa runder på saker, crap, gay6, jag är lite trött, mjäh. Piuss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ju glömt berätta om festen i torsdags :lol:

Den var grymt livad! Den bästa kvällen jag har varit med om på ruggigt länge!

Jag och en kompis tog cykeln dit runt 8-tiden. Det var riktigt nice att en fest för en gångs skull var i närheten :wub: . Någon kvart senare var vi framme vid "förfesten", som hölls på skolan där jag gick årskurs 1-6. Jag öppnade en Xider och blev förföljd av två jobbiga, omogna tjejer. En var 14 och en var 9( :) )

När vi kom fram till festen var redan hälften av mina cider slut. Fan, dom är alldeles för lätta att dricka! Sen hände lite allt möjligt skoj. När jag skulle in på toan och dricka vatten, så insåg jag att jag nog var lite kissnödig. Så jag försökte kissa, men eftersom det stod en massa folk utanför och väntade så hade jag lite problem med det..SÅ istället öppnade jag toafönstret och ledde allsång med folket i trädgården. Ruggigt kul att få igång 25-30 personer att sjunga Looking for freedom för full hals :wub:

Sedan tog min dricka helt slut och strax efter det så gick både poolen och studsmattan sönder, men som tur var var inte jag ansvarig för något av dem den här gången :) .

Festfixarns storebror hade sina kompisar där också, och av någon anledning så skulle dom prompt slänga ner mig på marken samt ge mig ett ordentligt kalsongryck varje gång de såg mig. Fast jag är såker på att de är ganska snälla..egentligen :unsure: .

Sen, all of a sudden, blev det lite hångel med festfixaren också. Mys.

Det hände så otroligt mycket den kvällen, men jag insåg nu att jag inte orkar berätta allt jsut nu. Men jag lovar att slänga upp partybilderna när jag får tag på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...