Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

Jag har ju glömt berätta om festen i torsdags :D

Den var grymt livad! Den bästa kvällen jag har varit med om på ruggigt länge!

Jag och en kompis tog cykeln dit runt 8-tiden. Det var riktigt nice att en fest för en gångs skull var i närheten :D . Någon kvart senare var vi framme vid "förfesten", som hölls på skolan där jag gick årskurs 1-6. Jag öppnade en Xider och blev förföljd av två jobbiga, omogna tjejer. En var 14 och en var 9( B) )

När vi kom fram till festen var redan hälften av mina cider slut. Fan, dom är alldeles för lätta att dricka! Sen hände lite allt möjligt skoj. När jag skulle in på toan och dricka vatten, så insåg jag att jag nog var lite kissnödig. Så jag försökte kissa, men eftersom det stod en massa folk utanför och väntade så hade jag lite problem med det..SÅ istället öppnade jag toafönstret och ledde allsång med folket i trädgården. Ruggigt kul att få igång 25-30 personer att sjunga Looking for freedom för full hals :(

Sedan tog min dricka helt slut och strax efter det så gick både poolen och studsmattan sönder, men som tur var var inte jag ansvarig för något av dem den här gången :P .

Festfixarns storebror hade sina kompisar där också, och av någon anledning så skulle dom prompt slänga ner mig på marken samt ge mig ett ordentligt kalsongryck varje gång de såg mig. Fast jag är såker på att de är ganska snälla..egentligen :D .

Sen, all of a sudden, blev det lite hångel med festfixaren också. Mys.

Det hände så otroligt mycket den kvällen, men jag insåg nu att jag inte orkar berätta allt jsut nu. Men jag lovar att slänga upp partybilderna när jag får tag på dem.

WE DEMAND PICTURES! (på festfixaren också)

drunk_739909_0.gifthumbsup_739909_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

As requested. Dessvärre var jag knappt med på några bilder den kvällen :)

Festfixarn (Också den enda jag orkar censurera, dem andra ger jag fan i)

En liten, liten del av folket sitter framför ett trädgårdsskjul Och gissa vem som är den proffsiga fotografen? ;)

En bild på mig, som jag dessvärre inte riktigt minns när den togs. Tror jag hoppar studsmatta.

Lite folk i partytältet Censurerar dem jag inte känner så bra. Grabben som har en bärs i käften är snel :) Notera att "the number one girl" traskar förbi i bakgrunden.

En bild på mig och..någon tjej, taget med hennes mobil Så jävla pinsamt är det. När hon skickade den till mig hade jag ingen aning alls om när den togs, var den togs, vad jag gjorde just då. Jag trodde verkligen att jag mindes allting, men icke.

Ser förövrigt ut som att jag håller på att äta upp henne :D

Parskin och jag. Också det taget med tjejens mobil.

Tror tamefan att det var världens bästa fest :)

---

Förresten.. Är det mycket att ge 150 spänn för en 70-s?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör den inte. Endast fulsprit från tyskland kostar 150 spänn och den kan helt enkelt inte smaka bra.

Grattis till en lyckad fest btw!

Hehe, jo jag har inte så höga förhoppningar direkt.

Tackar!

Det med tjejer är alltid drygt, alltid gör man något man ångrar (iaf jag).

Men som sagt, grattis till en lyckad fest. ;)

Mjo.. men dom tur är har jag fortfarande sluppit träffa mr. Ågren. Men jag har ju iof inte hållt på speciellt länge.

Tack du också!

---

I kväll blir det skänninge marken. Får se om det är något drag där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, here´s the deal. Jag har
  • Vodka
  • Sprite (eller annan dryck)

Och båda vill jag klämma ner i en 50cl flaska. Hur ska jag blanda för att få en trevlig helkväll? :)

70 vodka 30 Sprite.

Hade jag gjort. ;)

EDIT: Hade nog tagit skiten rent istället.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det allstå bekräftat att tjejer blir snyggare när man dricker alkohol. ;)

Alltså har du varit full varenda gång du sett din tjej?

edit:

Okej, here´s the deal. Jag har

* Vodka

* Sprite (eller annan dryck)

Och båda vill jag klämma ner i en 50cl flaska. Hur ska jag blanda för att få en trevlig helkväll? smile.gif

Tycker du ska ta all vodka i 50cl, sen köpa en två liters sprite för att kunna grogga bra. Drick fan inte rent ><

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

70 vodka 30 Sprite.

Hade jag gjort. ;)

EDIT: Hade nog tagit skiten rent istället.

Hehe, ja jag har rådslagit med mina kompisar nu och insett att jag tar med det rent och sen knycker virke av någon annan :)

Ändrade planer, btw, skänninge marken kan ta sig. blir hemma-fest hos en polare istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...