Jump to content

Hur blir du vid berusat tillstånd?


the-copy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är HB och Pepsi en bra kombination?

Isånafall blir det att dricka det på lördagen :)

På lördag då jävlar bär det av, dessutom kommer tjejen så det kanske blir ett och annat på den fronten också :)

Smakar som åsnepiss luktar, ska man blanda cola med starka grejer så finns det bara en drink, Rock n roll med cola "aka" Jack Daniels cola, så jävla gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är HB och Pepsi en bra kombination?

Isånafall blir det att dricka det på lördagen :D

På lördag då jävlar bär det av, dessutom kommer tjejen så det kanske blir ett och annat på den fronten också :)

"HB" överlag är skit, och ska därför inte blandas. Har du därimot bra HB så är det som vilken vodka som hellst.

Och nej, Vodka och Pepsi går inte blanda. Det blir samma skit som Cola och Vodka. Gubbrunk. :)

Fixa något "fruktigt", det är alltid bäst att blanda med. Fanta Vilda bär, Sprite, 7up, Fanta Citron.. Ja du fattar vinkeln. Någon dricka som har sin bas till en frukt. Även godisaktiga drycker funkar bra.

Anledningen till att du ska ha det är för det tar bort själva spritsmaken bättre än cola(som inte gör det alls, hur lite sprit du har i)

Föresten, STORT JÄVLA TIPS till er som är dumma nog och blandar cola i eran Whiskey. Schweppes Gingerale. 50/50. *tummen upp*

Det kan jag gå med på. Men inte Cola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föresten, STORT JÄVLA TIPS till er som är dumma nog och blandar cola i eran Whiskey. Schweppes Gingerale. 50/50. *tummen upp*

Det kan jag gå med på. Men inte Cola.

Känner mig lite träffad där :) men JD Cola är sjukt gott, om man inte druckit det och dricker det för första gången är man fast sen, har provat med Gingerale med, även det är drickbart, kan även mixa JD eller annan valfri Whiskey med Red Bull, smakar som Hubba-Bubba typ.

Kan tipsa om HQ (Hpnotiq, det ska stavas så), god att dricka iskall så här på sommaren, jag brukar shota på den, vissa blandar med Champange, det är typ den största drinken i hiphop kretsar i New York.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I kväll blir det skänninge marken. Får se om det är något drag där :)

Och det sket vi i. Kickade fet fest på hemmaplan istället. Inte så mycket att berätta om den kvällen, faktiskt.

Ikväll blir det, (efter många om och men) fest hos en gammal skolkamrat. Grabbarna ska dit. Hoppas bara det kommer lite tjejer också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ikväll blir det, (efter många om och men) fest hos en gammal skolkamrat. Grabbarna ska dit. Hoppas bara det kommer lite tjejer också :)

Och om vi kickade fet fest! Eller..jaa. Det var ju kul att träffa folk man inte sett sen skolavslutningen och så, men.. Kändes inte värt det att bränna en halv sjuttis på att.. bada ensam, endast iförd kalsonger, i en 15-gradig pool. ;)

Jaja. Det kändes gött som fan, när jag och två polers cyklade hem (för ungefär en halvtimma sen). Låg mitt på en 90-väg, med endast två små ficklampor som visade oss. Inte att jag tycker jag är häftig som utsätter mitt eget liv för fara eller så.. :P

Har förövrigt eldat bort min raggarsträng. Jak er heftig.

Edit: Bara så ni vet: Jag är inte stolt för grejerna jag berättar just nu. Jag vet faktiskt inte alls varför jag berättar dem. Eller jo, jag vet varför, men det känns alldeles för fjortis att säga det rakt ut. Så det så.

Ha det.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och om vi kickade fet fest! Eller..jaa. Det var ju kul att träffa folk man inte sett sen skolavslutningen och så, men.. Kändes inte värt det att bränna en halv sjuttis på att.. bada ensam, endast iförd kalsonger, i en 15-gradig pool. ;)

Jaja. Det kändes gött som fan, när jag och två polers cyklade hem (för ungefär en halvtimma sen). Låg mitt på en 90-väg, med endast två små ficklampor som visade oss. Inte att jag tycker jag är häftig som utsätter mitt eget liv för fara eller så.. :P

Har förövrigt eldat bort min raggarsträng. Jak er heftig.

Edit: Bara så ni vet: Jag är inte stolt för grejerna jag berättar just nu. Jag vet faktiskt inte alls varför jag berättar dem. Eller jo, jag vet varför, men det känns alldeles för fjortis att säga det rakt ut. Så det så.

Ha det.

Får jag fråga varför du Quotar dig själv?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...