Jump to content

Är du allergisk?


Martin-123
 Share

Recommended Posts

Aaaw, de senaste dagarna har varit grymt jobbiga, pga. pollen-allergi. Har vräkt i mig tabletter, tagit ögondroppar, samt sprutar nässpray i ögonen. Jag har också kylt av ögonen med is. Det är bättre nu.

Jag är allergisk mot hasselnöt och diverse kärnfrukter, typ äpple också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gräsallergiker, lite så där smått störande när man är fotbollsspelare..även om jag klarar mig om jag drogar mig med tabletter osv, men att ligga ner på gräset är ingen bra idé(gissa vilken position jag spelar på? jag är målvakt..)och när jag blir fotbollsproffs om ett par år så är de bästa medecinerna doping-klassade. :D

Haha, ursäkta men... ÄGD :lol::ermm::D:lol:

Jag är allergisk mot någon slags pollen. Är inte säker på vad. Men det är värre på sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaw, de senaste dagarna har varit grymt jobbiga, pga. pollen-allergi. Har vräkt i mig tabletter, tagit ögondroppar, samt sprutar nässpray i ögonen. Jag har också kylt av ögonen med is. Det är bättre nu.

Jag är allergisk mot hasselnöt och diverse kärnfrukter, typ äpple också.

Du vi har ungefär samma allrgiproblem. Det är bara det att jag är allergisk mot Råsunda också. Men det är du säkert också, bara att du inte vet om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...