Jump to content

Är du allergisk?


Martin-123
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

när jag äter äpplen. Antar att allt detta är pappas fel.

Själv får jag så ont i magen utav äppelskal så det äter jag aldrig, både jag, pappa och min bror får ont utav äppelskal. Problemet är att jag gillar äpplen, men vissa saker får man väl avstå. Visst går det att skala äpplena men blir inte lika gott så då avstår jag hellre!

ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något annat alternativ till latex? :(

Ja, som tur så finns det ju alternativ... kondomer av polygenplast :naughty:

edit: såg nu att någon redan svarat på frågan.

Vad får du för symptom? Ifall kewken bara sväller upp så är det ju iaf nått positivt ;)

Dåligt skämt, sorry :)

Det är ingen fara Gizmo. Jag är van vid sånna skämt hehe :)

Det skulle som sagt vara bra om delar av kroppen svällde upp... men jag får bara kli i ögonen, vilket är nog så jobbigt.

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag är allergisk mot kiwifrukter - vid inmundigande av dem kliar det i munnen, och jag får en mindre mängd yt-svett på ansiktet. Någon som känner igen detta? Det är värt det, dock. Får även liknande symptom vid satsumasätande.

Min flickvän har liknande symptom när det gäller grön kiwi. Gul kiwi kan hon dock äta utan några som helst komplikationer. Således hoppar hon över grön kiwi now a days, själv skulle jag fortsatt ätit dem dock, för kiwi är sjukt gott!

Själv så har jag ingen allergi vad jag vet, ty jag får inte någon allergisk reaktion gentemot något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...