Jump to content

Fulaste nicket på sajten?


Pico
 Share

Recommended Posts

Du kanske inte ska fundera över att börjar skiva ditt namn på ett moget och riktigt sätt, du är ju trottsallt inte 5½år nu.

Men morsan och farsan skriver det också omdet inte är papper som jömförs med nått person register t.ex. papper för pass leg. osv

har inte orkat ändra det bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*mot hugg* jag hette förut ||No Name|| men det kändes som ingen skulle komma ihåg det namnet och så har jag alltid skrivit mitt namn så

men heter enligt paperna Alexander man har som sagt alltid skrivit mittnamn med Z sen jag va 5½år... *mot hugg*

Var ligger "hugg"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska byta namn. Har tagit kontakt med hultan.

Någon som har något tips på vad jag kan heta? Hälst något som har med "Jonas" att göra. Och som är roligt att photoshopa med :D

-Jo!-Nej?-As... tycker jag att du ska heta, om du nu vill vara så jäääkla lustig hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska byta namn. Har tagit kontakt med hultan.

Någon som har något tips på vad jag kan heta? Hälst något som har med "Jonas" att göra. Och som är roligt att photoshopa med :)

Jag gick i samma kretsar. Jag tänkte heta Benson är KUNG! men Hultenius ville inte godkänna det. Prövade på ett nytt nu, ska se vad svaret blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ligger det till. Jag vill väldigt gärna byta namn till Ante, rätt och slätt eftersom det, tro det eller ej, är mitt riktiga namn. Dock så finns det en grabb som redan har reggat sig vid det namnet och han har bara gjort en topic/post på 3 år. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=3138&hl=

Vet att det är mot forumets "policy" att radera medlemmar, men jag tänkte att man kanske kunde göra ett undantag?

Så slipper ni mitt fjantiga nick sen :teehee:

Edit: eller.. ajfan, det här borde jag kanske ta med hultenius..

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...