Jump to content

Fulaste nicket på sajten?


Pico
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det har blivit lite utav en personlig grej.

Och då tycker jag att man skall behålla sitt nick. Precis som mitt, är det personligt. Anonym Alkoholist eller ej. :huh:^_^

Om det är personligt spelar det ingen roll om det är fint eller fult

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab. Personen Kebab i all ära, men nicket är så jäkla trist. Finns så många som fjantar runt med kebab, så opersonligt. Detsamma gäller för aikjonas12. Väldigt, väldigt opersonligt.

Snälla, bli inte arg på mig. :huh:

Ungefär som A.A, jag raggade mig 03 och hade inte en aning om att jag skulle bli en caktiv medlem. Har försökt få tag på Hultan för namnbyte men icke sa Nicke. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nominerar mig själv, gjorde tabben och bytte när jag var på svammelhumör, under nått lan eller vad det nu var. Tyckte Wu Zi Mu lät.. roligt (?).

Iaf så har jag skickat förfrågan att ändra namnet igen och väntat några månader på att Hultan ska ha tid över å fixa det. Någon som kommer ihåg Buffus? :huh:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt att skapa den här tråden i dag efter att folk skrev att dom ville det i den motsatta tråden.

aikjonas12 är intet snyggt, inte heller Mervin, vet inte vad jag har emot det, men det låter så... murvel. Mitt namn är inte världens mest praktiska, bara Siana som lärt sig stava det :( . Efter att Kebab quotade mig i den andra tråden vill jag ha nåt i stil med Han från Ödeshög istället. Det lät... inte så murvel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte något normalt namn är fult.

Men däremot:

I lol (Mitt namn :( ) Ännu ett tack till min dåliga fantasi!

The xD

P-C (akaast som han väl heter på Facepunch forumet? Låter bättre)

A.A (tycker inte det är fult men det låter som någon slags Anti-Spamm bot)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...