Jump to content

Fulaste nicket på sajten?


Pico
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hatar er allihopa! <_<

'cause three, it's a magic number.. yes it is.. it's a magic number....

Somewhere in this hip-hop soul community...

Jag älskar att den är rosa-gul. *Pillar stolt på mitt exemplar*

Pico ditt fuckhead, nu blev jag ju ledsen.

Och om vi spamkonstnärer inte hör hemma på ett patetiskt gta-forum, vars fan ska vi då hålla till? VA?! VA?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inget fel i att försvara okka då jag hyser en gnutta respekt för honom, som dock inte är någon sorts rövslickning vilket vissa vidron antyder, och tyckte SlewMEs inlägg var, tjaa, en aning opassande. Självklart försvarar jag hellre någon jag känner till lite mer, men vi kommer aldrig veta hur det skulle ha blivit i ditt scenario då jag trots allt är väldigt öppenhjärtlig här på forumet. <_< Och faktiskt kan jag förneka ditt larviga och överdrivna påstående. Wowzers!

Släpp det nu, hombre. Du sparkar på en död häst.

Och håll käften nu okka innan jag tar dig i röven likt Ted Bundy.

Se där, rövslickning på hög nivå eller vad säger ni?

Gillar man den i röven så gör man.

Sen behöver man inte mer IQ än Kattälskaren för att se att ni har gängbildning. Ni äro icke så diskreta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med SlewME och Modsen. (slick, slick hoppas att ni har tvättat er orentligt överallt grabbar <_< ) Ibland kan okkas inlägg vara något störande, men hela saken har blivit uppförstorad. Det är egentligen ingen big deal och spamm är det frågan, om det är.

Men KalleR borde ta StellHell i örat för han går på kattälskaren som faktiskt inte har gjort något alls i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar man den i röven så gör man.

Sen behöver man inte mer IQ än Kattälskaren för att se att ni har gängbildning. Ni äro icke så diskreta.

Vi är väl jäkligt diskreta.

*Suddar ut min gängtatuering placerad mellan tummen och pekfingret a la Mobb Deep*

...tsoh, tsoH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla klagar i onödan, detta är ingen rövslickar tråd? Så sluta med att slicka andras rövar. Baboom, punkt slut, el fin, the end, maharadjan, Tom Cruise! Bra lösning tycker jag. Bara för att det inte ska bli spam säger jag att mitt är fult och jag försöker tänka ut nåt nytt medmin patetiska lilla hjärna.

Edit: Damn you rabarben.. Damn you...

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...