Jump to content

Fulaste nicket på sajten?


Pico
 Share

Recommended Posts

@Pico.

1. Det är som sagt inte första gången som han skriver sådära och jag VET att det blir bara värre för okka om han inte slutar med det där. Jag hjälper han på ett sätt, tillförde en jävla massa - inte minst för okka.

Sedan hur allvarligt han tar dessa ord är upp till han B)

2. Det har inte med mitt hat emot okka att göra, det har med att göra att det är förjävligt onödigt att skriva sådär. Vänster-höger-center-texter.

Hehe, jag skiter i din och okkas pakter och sekter ni knåpar ihop och jag tillrättvisar okka när jag känner för det. Skulle han vara ett hot? Nje. Jahapp, rid med dina hästar om du nu vill det. Kommer förstätta att säga vad jag tycker, varesig du vill eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pico: Är okka nån person som är för högt stående för att tillrättavisa? Bara undrar...Rövslickning eller ej?

Du måste väl ha lagt märktet till att okka, Pico, Crice, mahalo, m.fl(?) är en grupp för sig. Och råkar man kritisera nån av dessa får man hela gänget efter sig. Kan jämföras med invandrare och deras brorsor och kusiner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, det där verkade trycka på en öm punkt. Själv tycker jag också att Darkjak är ganska vidrigt. Jag tänker på elitism, perfektionsim, för höga ambitioner, naiv höger (hur nu det går till) och lite andra synonymer till Pink Floyd.

Men hey...

Vad fan är det för fel på perfektionism och höga ambitioner?

Och vilken del av Dark och Jak låter höger och elitistisk? För ni vet, det här handlar om vilket NICK man har, inte hur man tycker att någon är som person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste väl ha lagt märktet till att okka, pico, Crice, mahalo, m.fl(?) är en grupp för sig. Och råkar man kritisera nån av dessa får man hela gänget efter sig. Kan jämföras med invandrare och deras brorsor och kusiner.

Correcto. Vill du joina vår cooltöntiga internetbeatnikklick så får du infinna dig på vår spakväll denna fredag. Vi kommer gnida in varandra och diskutera poptönteri i största allmänhet.

Om jag nu bara kunde skriva sådär skumt som okka.

Nämen se.

HAHO.

Kom till spakvällen. Here's my ticket to Interzone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det för fel på perfektionism och höga ambitioner?

Och vilken del av Dark och Jak låter höger och elitistisk? För ni vet, det här handlar om vilket NICK man har, inte hur man tycker att någon är som person.

Ingen del av Dark och Jak låter höger och elitistisk. För du vet, det här handlar om vilket NICK man har, inte hur man tycker att någon är som person: DOCK (emphesised): ens persona ger en associationer till ens namn.

Och perfektionism och höga ambitioner är det inget fel på. Det är bara, ehm, Pink Floydigt.

Tillrättavisning av KalleR: se oss inte som invandrarpack, utan snarare som löst sammankopplade människor som känner sympati för varandra: typ, män med långt skägg.

Crice: jag längtar verkligen. Jag är verkligen ivrig till att diskutera Morrisseys sexuella läggning och dess påverkan på The Smiths skivomslag.

Pasolini is me.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish?

Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde.

Jo, men det är väl knappast nödvändigt att lägga en massa spam mellan raderna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pico: Är okka nån person som är för högt stående för att tillrättavisa? Bara undrar...Rövslickning eller ej?

Varför skulle jag slicka okkas röv? Han krälar i stoftet, likt alla andra i denna "grupp" det ständigt talas om.

@SlewME: Hm, vad jag vet är hans vänster-center-vänster-höger-skrivande inte ett (forum)lagbrott och således inte straffbart. Vad du nu försöker mena med "pakter" ( B) ) och "hot" har jag en nys om, men det är långt ifrån som du tror. okka varken hotar eller slår ingen, oroa dig inte.

Det är bra, amigo. Fortsätt säga vad du tycker.

KalleRs och alla andra kommentarer tänker jag inte ägna tid åt eftersom det är (som vanligt) ren dynga som förresten inte hör hemma i min tråd som florerar utav mjölk, honung och replies. Släpp detta nu och ta det någon annanstans eller inte alls, thankyouverymuch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför valde du det namnet då? Det verkar fan som du är puckad. Du säger att ditt namn är fult, och att du är en idiot..

Mer som dåligt självförtroende. Och jag tror inte att du hjälper genom att kalla honom puckad. Han söker antagligen sympati, medlidande eller liknande genom att skriva så som han gör...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleRs och alla andra kommentarer tänker jag inte ägna tid åt eftersom det är (som vanligt) ren dynga som förresten inte hör hemma i min tråd som florerar utav mjölk, honung och replies. Släpp detta nu och ta det någon annanstans eller inte alls, thankyouverymuch.

Vad är det som inte stämmer med min komentar? Självklart överdriver jag en liten aning, men du kan ju ändå inte förneka att ni håller ihop som om ni varit gifta i 30år. Hade det varit nån obetydlig, osynlig eller hatad medlem som Slew anklagade hade du inte brytt dig om att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK?

Och det tycker du av vilken orsak?

Säg inte att du är ännu en skåning som tror att jak betyder jak och uttalas jak. Jak är en förkortning av JACK, och uttalas DZIÄK.

Själv tycker jag det är fult och underligt att halva sajten nu börjat plocka på sig spanska namn!

Jag är skåning... jag var nästan helt säker på att det uttalades jak. Men hur många egentligen som ser ordet jak tror att det uttalas jack?

Btw... Jag tycker inte om (namnet) kattälskaren,the xD, alla kopior av namnet gizmo, och gtapimp etc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som inte stämmer med min komentar? Självklart överdriver jag en liten aning, men du kan ju ändå inte förneka att ni håller ihop som om ni varit gifta i 30år. Hade det varit nån obetydlig, osynlig eller hatad medlem som Slew anklagade hade du inte brytt dig om att svara.

Jag ser inget fel i att försvara okka då jag hyser en gnutta respekt för honom, som dock inte är någon sorts rövslickning vilket vissa vidron antyder, och tyckte SlewMEs inlägg var, tjaa, en aning opassande. Självklart försvarar jag hellre någon jag känner till lite mer, men vi kommer aldrig veta hur det skulle ha blivit i ditt scenario då jag trots allt är väldigt öppenhjärtlig här på forumet. <_< Och faktiskt kan jag förneka ditt larviga och överdrivna påstående. Wowzers!

Släpp det nu, hombre. Du sparkar på en död häst.

Och håll käften nu okka innan jag tar dig i röven likt Ted Bundy.

Se där, rövslickning på hög nivå eller vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men vi kommer aldrig veta hur det skulle ha blivit i ditt scenario då jag trots allt är väldigt öppenhjärtlig här på forumet. <_< Och faktiskt kan jag förneka ditt larviga och överdrivna påstående. Wowzers!

Om du är öppenhjärtig som det heter så borde vi väl få veta det förr eller senare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...