Jump to content

Fulaste nicket på sajten?


Pico
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Ingen har nämnt mig :lol:

Hmm,

Jazz är ganska tråkigt tycker jag B)

AH, FUCKHEAD. Jazz är bäääääääääääääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst nästan för jazz är bra

jazz är bra jazz är bra

jazz är bra jazz är bra

jazz är bra jazz är bra

but who am I kiddin': finsk electropop takes it all

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AH, FUCKHEAD. Jazz är bäääääääääääääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst nästan för jazz är bra

jazz är bra jazz är bra

jazz är bra jazz är bra

jazz är bra jazz är bra

but who am I kiddin': finsk electropop takes it all

Kan du sluta med de där spamattackerna? Det tillför inget..

Jävla massa ä'n och andra krumilurer, ser bara förjävligt otrevligt ut. Skriv normalt.

Inte första gången så att säga. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du sluta med de där spamattackerna? Det tillför inget..

Jävla massa ä'n och andra krumilurer, ser bara förjävligt otrevligt ut. Skriv normalt.

Inte första gången så att säga. B)

Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish?

Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish?

Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde.

Nej för han har skrivit i fel tråd om han vill skriva vilken nick som e snyggast/bäst..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish?

Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde.

Inte bara DET, utan även att jazz inte alls är det bästa utan att finsk electropop tar allt. Det var, med andra ord, ett ääääkligt innehållsrikt inlägg.

Heja postmodern kvasikonst på idiotiska forum, that's what keeps me going. Det och Prince - All The Critics Love You In New York. Men om ni hellre vill ha pubertala, bordusa kommentarer om vilket GTA-spel som är det bästa så kan ni väl sticka till ett GTA-forum istället. Ha! Hö! Bu! Jäkla stråtrövarpannor =(

While we're at it så tillrättagör (?) jag mig själv genom att säga att finsk electropop inte alls tar allt utan att Prince - All The Critics Love You In New York tar allt. Exakt allt. T.om. Moodymanns remix av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej för han har skrivit i fel tråd om han vill skriva vilken nick som e snyggast/bäst..

Han tröstade Jazz och gav honom rikligt med självfortroende, punkt. Vad sägs om att klaga på StellHell och mig däruppe istället, eller krämar du ner dig när du ser moderatorskylten? B)

Hoppla alla mina hästar, nu har vi kommit av oss, back to topique.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker Darkjak är ganska vidrigt.

OK?

Och det tycker du av vilken orsak?

Säg inte att du är ännu en skåning som tror att jak betyder jak och uttalas jak. Jak är en förkortning av JACK, och uttalas DZIÄK.

Själv tycker jag det är fult och underligt att halva sajten nu börjat plocka på sig spanska namn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han tröstade Jazz och gav honom rikligt med självfortroende, punkt. Vad sägs om att klaga på StellHell och mig däruppe istället, eller krämar du ner dig när du ser moderatorskylten? B)

Hoppla alla mina hästar, nu har vi kommit av oss, back to topique.

Självförtroemde haha. Han gör fan onödiga medelanden hela tiden, han förtjänar en varning. Och varför ska jag klaga på dig och Stell däruppe för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK?

Och det tycker du av vilken orsak?

Säg inte att du är ännu en skåning som tror att jak betyder jak och uttalas jak. Jak är en förkortning av JACK, och uttalas DZIÄK.

Själv tycker jag det är fult och underligt att halva sajten nu börjat plocka på sig spanska namn!

Oj, det där verkade trycka på en öm punkt. Själv tycker jag också att Darkjak är ganska vidrigt. Jag tänker på elitism, perfektionsim, för höga ambitioner, naiv höger (hur nu det går till) och lite andra synonymer till Pink Floyd.

Men hey...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, det där verkade trycka på en öm punkt. Själv tycker jag också att Darkjak är ganska vidrigt. Jag tänker på elitism, perfektionsim, för höga ambitioner, naiv höger (hur nu det går till) och lite andra synonymer till Pink Floyd.

Men hey...

Hmm.

Du gnäller hela tiden på att andra forumiter ska skriva ditt nick med en gemen som begynnelsebokstav, men sen gör du inte samma sak själv? Först skribb, nu darkjak. Skärpning, tamejfan.

BroDD är rätt gräsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...