Jump to content

Fulaste nicket på sajten?


Pico
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 211
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadå är det bara jag som delat in er i "gäng" eller grupper för att hålla koll på er.

Tillexempel Yoshoo, Cyprez och Crille__.

iweX, rabarben, Kebab och VaXXor och chucky.swe.

kattälskaren, Samuelzon och nån till.

Jacker, Tackleberry, Tux, och Tweak.

Pico, Crice, okka.

P-C och R2D2 fast dom är mer som ett par.

Hahaha, ska man nu dela i det i gäng var nog det där det sämsta jag sett? :wub:

Jag, Jacker, Tux och Tackleberry? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå är det bara jag som delat in er i "gäng" eller grupper för att hålla koll på er.

Tillexempel Yoshoo, Cyprez och Crille__.

iweX, rabarben, Kebab och VaXXor och chucky.swe.

kattälskaren, Samuelzon och nån till.

Jacker, Tackleberry, Tux, och Tweak.

Pico, Crice, okka.

P-C och R2D2 fast dom är mer som ett par.

Vad menas med grupperna? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även namn som har fjortis stämpel #Z.. Alltså namn som har bytt ut S mot Z och liknande skit. Jävligt orutinerat.

Haha, jag vet att det var en pik mot mig. Men jag kan förklara. :)

Jag är ingen fjortis, eller det är klart jag är. Alla som är 14 år och bla bla bla är ju fjortisar och så även jag (men egentligen inte).

Jag heter 'samuelson' på nästan alla forum eller community:s jag är med i, men såklart så har det även vart upptaget eller när jag har gjort dubbel-användare. Istället för att löjla sig med typ 'samuelson312' och siffror och skit la jag dit ett 'Z', bara för att komma ihåg det. Sedan har det blivit så att jag har reggat mig med 'Z':at trots att 'samuelson' inte är upptaget. Det är mer som en reflex, hajjar ni?

En annan anledning är Nissan 350Z. Jo, det är sant. Min favoritbil. :)

Men visst är jag lite fjortis, allt annat kan man ta med en nypa salt men det är inte så att jag går med neonrosa pannband, luggen hänger ner för ögonen och har en liten mesig tuppkam och har Tiger-jeans bara för att alla andra har det, så är jag inte. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ofta.

Håller helt med dig om man exempelvis stavar Alexzander eller Samuelszon, varför ska man lägga till ett "z"? Ser bara nördigt ut.

*mot hugg* jag hette förut ||No Name|| men det kändes som ingen skulle komma ihåg det namnet och så har jag alltid skrivit mitt namn så

men heter enligt paperna Alexander man har som sagt alltid skrivit mittnamn med Z sen jag va 5½år... *mot hugg*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*mot hugg* jag hette förut ||No Name|| men det kändes som ingen skulle komma ihåg det namnet och så har jag alltid skrivit mitt namn så

men heter enligt paperna Alexander man har som sagt alltid skrivit mittnamn med Z sen jag va 5½år... *mot hugg*

Du kanske inte ska fundera över att börjar skiva ditt namn på ett moget och riktigt sätt, du är ju trottsallt inte 5½år nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...