Jump to content

Känner du dig lite utanför


The xD
 Share

Känner du dig utanför här på forumet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så jag är inte riktig då eller???

När är man riktig och när är man utanför??

Filosofin sätter sina spår!

Riktig = aktiv.

Aktiv = Bra posts.

Det är vad som är skillnaden. Många tror att man blir en aktiv medlem bara man har vart där länge eller har många posts.

Men det är dom bra posten som gör dig till en aktiv medlem.

Du har vart här sen 2002, men har 600 posts. Det ser inte jag som aktiv medlem?

Sen finns det medlemmar från 2006 med 1000+ inlägg. Det ser jag inte heller som aktiva medlemmar. Det ser jag som spammare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktig = aktiv.

Aktiv = Bra posts.

Det är vad som är skillnaden. Många tror att man blir en aktiv medlem bara man har vart där länge eller har många posts.

Men det är dom bra posten som gör dig till en aktiv medlem.

Du har vart här sen 2002, men har 600 posts. Det ser inte jag som aktiv medlem?

Sen finns det medlemmar från 2006 med 1000+ inlägg. Det ser jag inte heller som aktiva medlemmar. Det ser jag som spammare.

Jag gjorde ju iofs ett uppehåll på tre år också :shifty:..

Och jag förstår absolut vad du menar.. OM du kollar på de flesta av mina inlägg (inte alla :S) så är de vettiga.. Därför ser jag mig som en föredetta väldigt aktiv medlem som numera gör ett besök då och då för att kolla läget :mellow: O hur många minns inte mitt syndrom att skriva med orange text och göra oändligt många ^_^-smileys??? (som är så kallade "riktiga" medlemmar) eller mitt tjat om att jag känner Funnylin som jag körde med i början för att bli det minsta accepterad? :o (va tvungen o klämma in den där)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Vote: Nej

Om det är sant vet jag inte, det får ni övriga avgöra.

Ni känner väl till mig här? "han med röd text och som trollar med sina kort" som någon sa.

Jag har lite officiellt bytt nickname, men jag vet inte om jag ska byta här på sajten? GTaJäGaReN är lite 'classic' :wub:

Du har snott den röd-text iden från mig. Ända sen jag började på gtasajten har jag haft röd text. :wub:

Och jag är stolt! :wub:

Tror jag är känd för: Den glad irriterande jävlen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAjägaren är medlem nummer 300-nånting. Alltså var han först. Och nej, du har inte skrivit med röd text sen du blev medlem.

Alers 20 första poster

Hmpf. :D

1. Det med att vara först var ett skämt :o

2.Jo, Jag har skrivit med röd text sen jag började på Gta Sajten...

"The error returned was:

Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show"

:wub::D

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det med att vara först var ett skämt ^_^

2.Jo, Jag har skrivit med röd text sen jag började på Gta Sajten...

"The error returned was:

Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show"

:):huh:

Nej, det har du inte.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13778&hl=

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13648&hl=

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13485&hl= :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej. Men å andra sidan vet jag ju inte vad folk egentligen tycker. Jag överanalyserar småsaker, som till exempel om nån skriver Henke istället för Henkibojj, som är mitt nick. (Jämför med GTAJäGaReN och Jägarn.) På så sätt tycker jag att jag är en i gänget, vilket kanske är konstigt. Fast det är ju trots allt inget som sagt något som gör att jag inte är en i gänget. Knasigt? Egentligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, skriva med andra färger är fult, meningslöst, töntigt och utvecklingsstört. Vill ni bråka om vem som är mest efterbliven så gör det via pm.

Wiie, jag tog mig ur träsket. Och har aldrig varit lyckligare! (w00t)

..Öhm.. och inte känner jag mig speciellt utanför heller.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...