Jump to content

Känner du dig lite utanför


The xD
 Share

Känner du dig utanför här på forumet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nää. Tror jag är ganska innanför, faktiskt.

Minns dock för något halvår sen när jag hade värsta krisen, eftersom ingen visste vem jag var. Men då kom den gode Siana och muntrade upp mig. Och inte kort efter det började Tweak gilla mig :(

Haha, så jag fick med dig i gtasajten-gemenskapen då eller? ;) Tack förresten :)

Jag känner mig inte utanför.. Lite hatad av vissa :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag är utanför eller inte... hatad av vissa och mindre hatad av andra. Antagligen eftersom att dom disskusioner jag väl deltar i går jag in väldigt agressivt... typ. Har inte så mycket kontakt med någon på forumet... kanske lite med Xstreem och Sikorka då men vi bara fular oss på msn i bland...

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag är utanför eller inte... hatad av vissa och mindre hatad av andra. Antagligen eftersom att dom disskusioner jag väl deltar i går jag in väldigt agressivt... typ. Har inte så mycket kontakt med någon på forumet... kanske lite med Xstreem och Sikorka då men vi bara fular oss på msn i bland...

Nej (w00t)

Du har ändrat dig eller? :lol:

På tal om kontakt på msn är den enda jag snackar med där Kebab, lite då och då. Att inte ha halva gtasajten i sin kontaktlista innebär inte att vara/känna sig utanför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ändrat dig eller? (w00t)

På tal om kontakt på msn är den enda jag snackar med där Kebab, lite då och då. Att inte ha halva gtasajten i sin kontaktlista innebär inte att vara/känna sig utanför.

Mjo... men då tänkte jag inte efter riktigt. Fattar inte ordet "utanför" riktigt. Fast folk brukar ta mina posts på allvar iallafall. Men det verkar som rätt många inte gillar mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo... men då tänkte jag inte efter riktigt. Fattar inte ordet "utanför" riktigt. Fast folk brukar ta mina posts på allvar iallafall. Men det verkar som rätt många inte gillar mig...

Jag tror inte så jättemånga tar dina reaggae-posts allvarligt... (w00t)

I mina ögon känns du inte äkta på något sätt, som att du gör dig till, och det stör mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm, jag känner mig väldigt hatad av många och väldigt älskad av många. Det känns bekvämt att sväva emellan. Och att hata de som hatar mig och att älska de som älskar mig är också fint. Så blir det hela ömsesidigt.

Sen finns det folk jag tycker om men som jag inte känner särskilt mycket "delaktighet" med. Detta gäller väl de flesta seriösa medlemmar som jag inte hatar (eller älskar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm, jag känner mig väldigt hatad av många och väldigt älskad av många. Det känns bekvämt att sväva emellan. Och att hata de som hatar mig och att älska de som älskar mig är också fint. Så blir det hela ömsesidigt.

Sen finns det folk jag tycker om men som jag inte känner särskilt mycket "delaktighet" med. Detta gäller väl de flesta seriösa medlemmar som jag inte hatar (eller älskar).

Får jag hålla med dig? Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Delar med mig utav min lycka till dig i och med att jag slapp att skriva ett långkort inlägg själv. Kunde istället sitta och photoshoppa samt massa annat skoj.

Ta gärna en närmare titt på min signatur och avatar, du kanske kan skåda ett "easter egg" där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag hålla med dig? Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Delar med mig utav min lycka till dig i och med att jag slapp att skriva ett långkort inlägg själv. Kunde istället sitta och photoshoppa samt massa annat skoj.

Ta gärna en närmare titt på min signatur och avatar, du kanske kan skåda ett "easter egg" där :)

Man kan inte se din signatur i IE iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...