Jump to content

Känner du dig lite utanför


The xD
 Share

Känner du dig utanför här på forumet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Känner mig inte utanför. För att inte göra det alls ska man väl egentligen ha varit med på den omtalade "gammla goda tiden" men det är bara att acceptera att så är inte fallet för mig och jag tror folk här börjar veta vad jag är för en filur?

*ser mig om efter folk som bryr sig och känner igen mig* :mellow:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför känns det som om alla som skriver här vill bli motbevisade?

Whatever, nej, jag tror att de flesta vid det här laget vet vem jag är.

Skaffa er signaturer och avatarer som är mer personliga och spamma inte så blir ni poppis.

Qouad, i mina ögon är du välkänd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, lite.

Med tanke på hur länge jag har funnits här på forumet så känner jag mig ändå inte "känd". :mellow:

Nej, ni behöver inte förklara hur man blir "känd" här på sajten. Vet att det behövs något "extra". :wub:

Du måste ha humor och vara intellektuell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner mig inte utanför. För att inte göra det alls ska man väl egentligen ha varit med på den omtalade "gammla goda tiden" men det är bara att acceptera att så är inte fallet för mig och jag tror folk här börjar veta vad jag är för en filur?

*ser mig om efter folk som bryr sig och känner igen mig* :)

Jag var med på den riktigt gamla "gamla goda tiden" men fortfarande bryr sig ingen om mig. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ingen på forumet är "utanför". Känner någon så, så är det synd.

Utanför blir man om man beter sig som en id*ot. Spammar man och är allmänt otrevlig så faller det sig naturligt att man igorerar den människan lite mer än en som är trevlig.

Som någon nämde så har posten en del med saken att göra. Någon som har 1500+ posts är ju givetvis mer "känd" än en ny som gjort 50+ post.

Men den som har 50+ post är ju inte utanför för det.

KalleR och Azore, ni är bara så lätta att hacka på, men ni är ändå en av oss. Se det som kamratlig mobbning. B)

Jag gillar er grabbar..

€dit: Vote: Nej.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var med på den riktigt gamla "gamla goda tiden" men fortfarande bryr sig ingen om mig. B)

Kan vara för att din signatur inte direkt hjälper dig att se ut som en seriös medlem.

Sen är det inte någon merit att ha 19%av sina posts i papperskorgen direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara för att din signatur inte direkt hjälper dig att se ut som en seriös medlem.

Sen är det inte någon merit att ha 19%av sina posts i papperskorgen direkt.

Kanske ligger nåt i det. B)

Sen är vääldigt många gamla trådar i papperskorgen, och som jag sa innan var jag ganska aktiv då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen är det inte någon merit att ha 19%av sina posts i papperskorgen direkt.

Erhm merit och merit. Det är knappast negativt.

Det gamla spamforumet bytte namn till papperskorgen, vilket gör att alla gamla aktiva medlemar har upp till några 1000 posts i papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...