Jump to content

Känner du dig lite utanför


The xD
 Share

Känner du dig utanför här på forumet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, jag vart det redan vid dag ett bara för att jag ville dela med mig av lite kunskap. Ni gjorde detta! Ni gjorde mig såhär och det finns inget att göra åt det!!!!!

Kanske för att du sitter och tjatar om det hela tiden? ingen bad dig börja tjata om att du blev bannad en gång i tiden.

Inget att göra åt det? om du nu tycker att alla här e så elaka mot dig ser jag inte varför du stannar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att hämnas ofc. Gta är ute, men gtasajten är inte det alltså ska jag få er sida att läggas ner såsom jag gjorde med swewrestling och sw.se :ph34r:

Gta är inte Ute, och inte gtasajten heller.

Så om du tar ditt packade arsle och försviner med dina klagomål så är jag(och säkert många fler) glada.

Och för att hämnas? lol

Neej mamma dom var dumma mot mig, nu ska jak hämnas!- ungefär.

Skulle du få gtasajten att lägga ner? :lol: förstaapril är inte än.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Lite grann

Men det beror nog mest på att jag varit ganska frånvarande från forumet ett tag och att jag inte skriver så mycket meddelanden per dag utan kanske 1-2 så är det nog...

Men det är ingenting jag lider över däremot så tröttnar jag fort när folk skriver om "den gamla goda tiden"... :lol:

Why is it that our memory is good enough to retain the least triviality that happens to us, and yet not good enough to recollect how often we have told it to the same person? - Francois de La Rochefoucauld

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Vote: Nej.

Känner mig öppen, glad och synlig här. Är det många som känner mig?

Jo, jag gillar dig Nighthawk, mycket :) (fjäsket är till för att bli Månadens :o ).

Nej, jag känner mig inte speciellt utanför. Kan dock tycka det är trist att det finns folk som bara skriver för att äga folk och visa att det är fel med personliga åsikter, vilket kan få en och känna sig en aning utanför alt. speciell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...