Jump to content

Känner du dig lite utanför


The xD
 Share

Känner du dig utanför här på forumet?  

140 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

RavenE ^_^

Nej men, jag skrev det lite på skämt, men jag känner mig inte direkt utanför. Alla vet ju självklart inte vem jag är, men det gör ju inte att jag känner mig utanför.

Klart jag vet vem lilla du är ;)

Vart överlycklig när jag fick se att du var kåtstämplad här.. Ett ställe jag klarar mig ifrån det alltså :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote : Ja, mycke.

Känner mig väldigt utrfryst på den här hemsidan. Det är fruktansvärt jobbigt, jag kan inte sova på nätterna och inte äta normalt. Jag vill så gärna vara känd och populär. Snälla?

Jo, men jag tycker du ska komma tillbaka nästa vecka så får jag se om det har bättrat sig. Men ta två alvedon och gå och lägg dig så ringer du mig imorgon och säger om det blivigt bättre eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men seriöst, oftaaaaaaaaaaaa man bryr sig hur "känd" man är på ett jävla forum. Spring ut på stan och naken så blir du känd.

Ta tråden med glimten i ögat istället ^^ Det är nog inte många som går runt och pratar med sina bekanta om att man är känd på GTAsajtens forum, men man kan ju skriva om det när man väl är här... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...