Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion


Crusader
 Share

Recommended Posts

Okej, jag gjorde min nya karaktär igår:

Ras: Dunmer

Kön: Man

Birthsign: Thief

Class: Custom:

th_45325tg_1046900_0.jpg

Vad tror ni? Det är tänkt att han ska vara en blandning av offensiv mage och stealth-karaktär. :innocent:

Typ samma som min Pomperipossa. ^_^ Fast jag gissar på att din karaktär ser snyggare ut än min långnästa mögelhåriga häxa. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy f*n. Köpte sk*tspelet igår och tröttnade innan jag startade det.

Spelade dock på i en timme sen pallade jag inte mer. Stängde av precis när jag kom ut ur grottan och in i slottet igen.

Fult spel, handling som man inte fastnar för direkt, tråkig karaktär osv...

Skall lämna tillbaka det imorgon. (Ska ge det en aldra sista chans ikväll) Du kan få köpa det av mig om du vill...

Håll dig till dina actionspel istället. Du är helt klart ingen RPG-människa. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ja äntligen börjat med detta med några mods som ja har. Btw I_lol Deadly reflex funkar men när ja står och hugger på en människa verkar som att man inte kan hugga sönder personen står med en spik klubba. Använder v1.1 atm.

Du ska kutta motståndaren tills han har såhär |-| mycket av livet kvar, sen gör du en power attack.

Klubbor krossar skallen, kräver dock att din karaktär har Blunt 50.

Svärd hugger av huvudet och klyver i midjan, blade 50 krävs.

yxor fungerar som svärd, men blunt 50 krävs.

Trevligt att du fick den att fungera :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah tack så mycke. Men nu är det så fort jag ska göra en quicksave eller spara vanligt så ballar spelet ut och vet inte varför. Jag har lite andra mods men vet inte om det är därför. Men kan testa imorn att stänga av de överiga modsen och slå på en och en för att se vilken som inte funkar.

Det är också bäst om du gör en ny karaktär när du börjat använda Deadly Reflex,

kan möjligtvis vara det som fuckar upp det.

Och sen också se till att inte använda fler moddar som använder sig av samma funktion.

ex1. En mod som tar bort MQ och en mod som ändrar lite i MQ = *CTD!!!*

ex2. En mod som gör att man måste äta och en annan mod som gör så att man måste äta = *CTD!!!*

Moddar som innehåller helt nya saker behöver du inte oroa dig för. (Nya rustningar, svärd, objekt med egna modeller och texturer, nya landskap med precis allt eget).

Edit: Glömde att säga, jag klarade main quest första gången nu :P Har aldrig orkat med main questen,

men nu när jag är färdig inser jag hur jävla bra den egentligen var. I love it! :whistling:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...