Crusader Skrivet 15 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Ursäkta om ja förstörde men spoilade slutet nu. Spelet har funnits snart i 2 år trodde nästan att alla hade klarat MQ tydligen inte Det är OK. Jag kommer troligen inte klara MQ på ett par år till ändå så det var rätt väntat att någon skulle spoila mig innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Okej, jag gjorde min nya karaktär igår: Ras: Dunmer Kön: Man Birthsign: Thief Class: Custom: Vad tror ni? Det är tänkt att han ska vara en blandning av offensiv mage och stealth-karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Okej, jag gjorde min nya karaktär igår: Ras: Dunmer Kön: Man Birthsign: Thief Class: Custom: Vad tror ni? Det är tänkt att han ska vara en blandning av offensiv mage och stealth-karaktär. Typ samma som min Pomperipossa. Fast jag gissar på att din karaktär ser snyggare ut än min långnästa mögelhåriga häxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Typ samma som min Pomperipossa. Fast jag gissar på att din karaktär ser snyggare ut än min långnästa mögelhåriga häxa. Haha screen plox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Haha screen plox Lite svårt på XBox 360, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Lite svårt på XBox 360, tyvärr. Finns alltid kamera till hans^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Har dom slutat tillverka spelet eller? Finns ju fan inte game of the year skiten i lager någonstans. Letar till ps3 nu, ifall ni hittar det på någon svensk sida som har postförskott säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nu har ja äntligen börjat med detta med några mods som ja har. Btw I_lol Deadly reflex funkar men när ja står och hugger på en människa verkar som att man inte kan hugga sönder personen står med en spik klubba. Använder v1.1 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Har dom slutat tillverka spelet eller? Finns ju fan inte game of the year skiten i lager någonstans. Letar till ps3 nu, ifall ni hittar det på någon svensk sida som har postförskott säg till. http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt ? Bra pris, fel betalningsalternativ ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Kan någon vara snäll och ladda upp en save vid slutet av kloaken i början? pallar inte gå genom de där igen. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Bra pris, fel betalningsalternativ ; ) Ajdå var lite osäker med betalningen därav frågetecknet men du kan ju alltid leta runt på: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=224494 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Fy f*n. Köpte sk*tspelet igår och tröttnade innan jag startade det. Spelade dock på i en timme sen pallade jag inte mer. Stängde av precis när jag kom ut ur grottan och in i slottet igen. Fult spel, handling som man inte fastnar för direkt, tråkig karaktär osv... Skall lämna tillbaka det imorgon. (Ska ge det en aldra sista chans ikväll) Du kan få köpa det av mig om du vill... Håll dig till dina actionspel istället. Du är helt klart ingen RPG-människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nu har ja äntligen börjat med detta med några mods som ja har. Btw I_lol Deadly reflex funkar men när ja står och hugger på en människa verkar som att man inte kan hugga sönder personen står med en spik klubba. Använder v1.1 atm. Du ska kutta motståndaren tills han har såhär |-| mycket av livet kvar, sen gör du en power attack. Klubbor krossar skallen, kräver dock att din karaktär har Blunt 50. Svärd hugger av huvudet och klyver i midjan, blade 50 krävs. yxor fungerar som svärd, men blunt 50 krävs. Trevligt att du fick den att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Ah tack så mycke. Men nu är det så fort jag ska göra en quicksave eller spara vanligt så ballar spelet ut och vet inte varför. Jag har lite andra mods men vet inte om det är därför. Men kan testa imorn att stänga av de överiga modsen och slå på en och en för att se vilken som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Ah tack så mycke. Men nu är det så fort jag ska göra en quicksave eller spara vanligt så ballar spelet ut och vet inte varför. Jag har lite andra mods men vet inte om det är därför. Men kan testa imorn att stänga av de överiga modsen och slå på en och en för att se vilken som inte funkar. Det är också bäst om du gör en ny karaktär när du börjat använda Deadly Reflex, kan möjligtvis vara det som fuckar upp det. Och sen också se till att inte använda fler moddar som använder sig av samma funktion. ex1. En mod som tar bort MQ och en mod som ändrar lite i MQ = *CTD!!!* ex2. En mod som gör att man måste äta och en annan mod som gör så att man måste äta = *CTD!!!* Moddar som innehåller helt nya saker behöver du inte oroa dig för. (Nya rustningar, svärd, objekt med egna modeller och texturer, nya landskap med precis allt eget). Edit: Glömde att säga, jag klarade main quest första gången nu Har aldrig orkat med main questen, men nu när jag är färdig inser jag hur jävla bra den egentligen var. I love it! Redigerad 18 september, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag har laggt in en mod som heter big bussiness som gör att man tar över ett företag efter man har gjort ett quest åt en. Kan det vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag har laggt in en mod som heter big bussiness som gör att man tar över ett företag efter man har gjort ett quest åt en. Kan det vara felet? Njaa, om allt fungerade som det ska före du lade in den så är det nog den som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Ja la princip in alla mods direkt när ja skaffade deadly reflex^^ Men ska testa att skapa en ny gubbe och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Jag funderar på att skaffa Oblivion till PC men hittar det inte någonstans. Har dom slutat tillverka det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts