Troxie Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Alla har väl kört detta så man behöver väl inte spoila? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Men fan nu blev jag sugen igen! Får väll installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Alla har väl kört detta så man behöver väl inte spoila? Så du tar för givet att alla har klarat Main Quest? Du tror inte att folk som t.ex planerar att köpa spelet, läser i tråden? Tack, tack, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Men fan nu blev jag sugen igen! Får väll installera om det. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Jahapp, ídag har man laggt ner 7½ timme till på det här spelet. Det här har jag åstadkommit: +240 000 Septims på mitt bankkonto. Pengarna fick jag när jag samlade allt skit från en Oblivion gate, men för att samla på mig allt skit utan något riktigt fusk använder jag Purse of wonders. (Man kan väl kalla det "halv-fusk" men det fungerar igentligen som att spara tid, istället för att springa mellan punkt A och punkt B kan man istället stanna på punkt A och flytta sakerna till punkt C och sen gå till punkt B och ta emot sakerna från punkt C). +5 st. Runskallar till min samling, har av någon anledning blivigt roligt att gå över till oblivion när man kan hitta dessa. Gillar deras utséende och började samla på dem. De jag har flera av skall jag använda, har dock inte hänt ännu. Har också börjat dekorera mitt slott med lite böcker och sådant, skall så småning om köpa några nya möbler. Har också gjort 2 st. quests åt DB och 5 st. åt Fighters Guild och några andra quests. Hur mycket tid är det kvar av spelet vid det här laget? Har lagt ner 40 timmar på min nuvarande karaktär, och har mer än 90% kvar av spelet och alla dess quests. Kanske tar några bilder. Jag har aldrig spelat igenom hela main questen, så snälla.. Håll era fingrar i styr från att spoila om någon undrar vart jag har laggt alla mina 500 timmar i spelet, utan att göra main questen, så är det allt annat jag har gjort i spelet. ^^ Redigerad 14 september, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 I_lol jag tankade denna mod deadly reflex mod men den verkar inte funka jag har gjort allt som stog i readme filen men funkade inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Jag är jäkligt sugen på att ta upp spelet igen. Om jag bara hade tid. Jag håller på att spela för många spel just nu som jag mer eller mindre måste klara nu. Fable: The Lost Chapters inför Fable II, Fallout 2 inför Fallout 3, Max Payne 1-2 inför filmen osv. Men jag brukar ta mig tid att spela Oblivion runt varje Jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Jahaja. Finns ju inga som har Elder Scrolls IV: Oblivion - Game Of The Year Edition på lager till PC. Ifall ni hittar någon billig och säker sida säg till. kknp Redigerad 15 september, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) http://img525.imageshack.us/img525/9586/namnlssx0.th.jpg Redigerad 15 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) I_lol jag tankade denna mod deadly reflex mod men den verkar inte funka jag har gjort allt som stog i readme filen men funkade inte :/ Hade också problem med att få den att fungera, men jag gjorde såhär: Installerade alla 4.0 versionerna i ordning, och sen startade jag ett nytt spel och det funkade Se bara till att du också startar upp spelet med OBSE, så du inte använder vanliga .exe-filen. This may help you a lot, och senaste versionen av Oblivion bör du förstås också ha. Redigerad 15 september, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Jajo sist ja tankade så tankade ja bara den nya versionen och startade med den andra exe filen. Men tack I_lol ska testa detta lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Alla har väl kört detta så man behöver väl inte spoila? Inte jag. Jag sparar MQ till slutet och jag hade ingen aning om det du skrev fören jag läste det nu. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Inte jag. Jag sparar MQ till slutet och jag hade ingen aning om det du skrev fören jag läste det nu. Tack. Själv hade jag i MQ bara kommit till det uppdraget var man kutar omkring i avloppsystemet under Imperial City , så jag tror jag hade ganska mycket kvar. --- Btw. Now installing: The Elder Scrolls: MORROWIND+expansioner! Wee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Finns det seriöst ens ett enda exemplar på internet kvar utav Elder Scrolls 4 Oblivion Game Of The Year Edition till PC? Panik I has Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Inte jag. Jag sparar MQ till slutet och jag hade ingen aning om det du skrev fören jag läste det nu. Tack. Ursäkta om ja förstörde men spoilade slutet nu. Spelet har funnits snart i 2 år trodde nästan att alla hade klarat MQ tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Finns det seriöst ens ett enda exemplar på internet kvar utav Elder Scrolls 4 Oblivion Game Of The Year Edition till PC? Panik I has http://www.dvd.se/index.php?SCREEN=item&item=154226 Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 http://www.dvd.se/index.php?SCREEN=item&item=154226 Kanske? Tack, såg den nyss med. Men kassa betalningsalternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Tack, såg den nyss med. Men kassa betalningsalternativ. Mjoo, tyvär. Hade det funnits postförskott så hade jag sparat många hundralappar på mina kommande spelköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Ursäkta om ja förstörde men spoilade slutet nu. Spelet har funnits snart i 2 år trodde nästan att alla hade klarat MQ tydligen inte Någon kan ju ha köpt spelet för 1 månad sen och bara kört igenom halva mq och lite side quests.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Någon kan ju ha köpt spelet för 1 månad sen och bara kört igenom halva mq och lite side quests.. Precis, bara för att ett spel har några år på nacken betyder inte att alla automatiskt har klarat av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts