Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Svårt att säga nu faktiskt. Alla expansioner har ju varit bra i början, sen har det sakta dalat neråt till det sämre.

Men just nu tycker jag det är åtminstone mycket bättre än Cataclysm. Finns skitmycket att göra. Vissa saker är ju nerdummade, som t.ex talentsystemet. Challenge Mode däremot är inte att leka med.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åfan. Varför?

Slutet av cata hade mindre att erbjuda en nybörjaspelare än dom här första veckorna av MoP har.

En "hel zon" dedikerad till cooking. 6 olika vägar i cooking, med farming på din egen gård som hjälp.

Serpent dragon trainer, liknande netherwing trainers.

Sjuhelvetes massa rare-elite's som sitter på 1h respawn, döda alla för achi och skön loot.

Flera gömda skatter som ger fina pengar och items och även achi.

Challange mode på instanser, spelar ingen roll om du har bättre gear, allt blir samma ilvl.

Scenarios (mini-instancer som utspelar sig på platser du har questat)

Pokém... Pet Battles..ermm_1180962_0.gif

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter ju som att det finns en del casualgrejer man kan underhålla sig med, så jag kanske får skaffa expansionen vid något tillfälle trots att jag inte har tid till att raida. Vem är egentligen antagonisten i expansionen, eller finns det ingen den här gången?

Edit: Dance studio har inte kommit än va? Inte för att jag bryr mig, men jag tycker det är lite fult av Blizzard att göra reklam för saker i sina promovideos till expansioner som aldrig implementeras. Tänk om det hade varit något viktigare, liksom.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Börjat spela igen, levlar en Warrior från scratch den här gången! Kommer att streama hela tiden medan jag levlar så ni får hemskt gärna kolla in min kanal då och då!

Den där bilden till vänster känns väldigt... onödigt stor och ivägen. ;< Förminska, kanske? =D Also, verkar som att du kör XSplit. Byt till Obsproject. Bättre på typ, allt.

Och svara i chatten. dummer :c

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där bilden till vänster känns väldigt... onödigt stor och ivägen. ;< Förminska, kanske? =D Also, verkar som att du kör XSplit. Byt till Obsproject. Bättre på typ, allt.

Och svara i chatten. dummer :c

Har den mest för att täcka upp chatten, men du har nog rätt i att den är lite väl stor. Ska kolla in det senare!

Jag kör med OBS redan, mycket mer lightweight än XSplit.

Jag har bara en skärm så jag kan inte kolla chatten hela tiden, men jag ska införskaffa en extra skärm så jag har koll på allt!

Edit: Nu är bilden lite mindre!

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt ballt, hatten av till Blizzard. smile_1181703_0.gif

Önskar jag fick tid att spela, bara lite, någon gång igen.

Förjävla gött för min del, för dom jag började spela med körde på den nya servern jag transferade till och fick min gratis lvl 80 på. Sen efter ett tag hoppade flera över till deras gamla server och min polare transferade till deras server. Själv hade jag då dragit upp två till 85 och hade fullt i mining/skinning och JC/LW och var inte så jävla sugen på att köra paid transfer på två gubbar bara för att vara på samma server när jag fortfarande kan se dom i friendlist och när jag vill hoppa över till en lugn PvE-server istället är det bara att be dom invita mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga?

Funkar detta även för Raids med cross realms?

Tror det ska när jag var RaF med en IRL vän så körde vi fullt med dungeons med randoms från andra realms samt BG.

Tänkte höra er med en sak om RaF hur länge är RaF giltig? Hela tiden fram till max lvl eftersom jag och polarn lirade ca 2 veckor sen spelade vi inte nå mer vi vart nog upp till lvl 50 med 300% om jag nu skulle köpa nu gametime o jag och polarn börjar lira igen är vi fortfarande RaF med 300% XP eller är vi tillbaka på normal XP?

Vad jag kunde se när jag kollade upp detta sist så var det nog fram till lvl 80 men min speltid har gått ut så vet inte hur det är nu.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...