Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Samt så läste jag på nåt forum när jag googlade runt på hur riskabelt detta är nån sa hur kan blizz veta att man ens köpt guldet? Kan ju vara en kompis/släkting eller nåt som ska sluta spela WoW o ville ge bort guldet fast det har väl blizz hört så pass många gånger.

Du har inte tänkt på att dom antagligen använder accountet till att ge ut guld till fler människor än bara dig? rolleyes_1184336_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta köpa guld era latgrisar, jag farmade ihop ett par hundra tusen på egen hand när jag fortfarande spelade.

Fast tycker man att det är fruktansvärt tråkigt att farma guld ser jag inte det konstiga med att köpa det. Lägger hellre pengarna som jag tjänar under en timme på jobbet än tio i wow för att farma det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana sitter du fortfarande o gör dina guides om jag inte miss minner mig så skrev du väl guides på hur man kan göra för att få rätt så mycket guld? fast det lär väl inte gå nu med MoP?

Länge sedan nu, lade av att spela ett par månader in i Cataclysm och har inte blickat tillbaka sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmf klarat hela LFR nu samt Siege of Ogrimmar vafan ska jag göra nu med min 90 karaktär visst min guild kör flex raid på fredagar skulle väl kunna joina då för att få lite bättre gear men sen då? Har dels lite små andra karaktärer att lvla upp för den delen med.

Du besvarade din egen fråga.

Sen finns det tusen andra grejer utöver raiding för lvl 90's.

-----------------------

T: Fuckade upp för mig själv precis. Har lvlat upp en rogue till 89 på alliance, blev övertalad att transfera den till horde. Kommer på efter jag betalt att jag skulle dingat 90 innan jag transferade för att få achievementen för att ha en max lvl på både alliance och horde..pinch_1182596_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmf klarat hela LFR nu samt Siege of Ogrimmar vafan ska jag göra nu med min 90 karaktär visst min guild kör flex raid på fredagar skulle väl kunna joina då för att få lite bättre gear men sen då? Har dels lite små andra karaktärer att lvla upp för den delen med.

Har du börjat med legendary questet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joinade en guild härom månaden som levlar upp tillsammans och stannar vid varje raid tier i ett par veckor, för att cleara all raid content. Planen är att raida hela vägen upp till 90, sen fortsätta som en casual raiding guild i nästa expansion.

När jag joinade hade guilden precis nått BWL, så jag fick vara med på deras första Nefarian kill, och de hade inte många medlemmar alls (Chromaggus var riktigt kul pga det). Men ordet verkar ha spridit sig, och nu är där cirka 20 stycken som raidar aktivt, tre dagar i veckan.

I onsdags clearade vi Naxx25, och i helgen är det dags att börja på Ulduar.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...