Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

http://www.wowhead.c...cale-eggdrinker konstant spawn. Är man själv där med ett gäng potion of luck är det rena guldgruvan.

Hade två påsar fulla utav http://www.wowhead.com/item=87391 w00t_1181130_0.gif

Ah najs, jag har hört talas om det där stället men aldrig orkar dra dit.

Själv håller jag mig till stranden i Krasarang Wilds (som för övrigt är överbefolkat nu för tiden tack vare att streamare förstör och visar var de bra ställena är :() och Guo-Lai Halls. Kanske borde börja kolla in ditt ställe!

EDIT:

TUSEN SIDOR MED WORLD OF WARCRAFT, DET SKA FIRAS!

Orc_male250x_1256622_1.gif

ZaIyq_1256622_2.gif

Orc_male250x_1256622_1.gif

Tack för alla underbara historier, bilder, bråk och expansionshype vi haft genom åren, gott folk!

Redigerad av Mark
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah najs, jag har hört talas om det där stället men aldrig orkar dra dit.

Själv håller jag mig till stranden i Krasarang Wilds (som för övrigt är överbefolkat nu för tiden tack vare att streamare förstör och visar var de bra ställena är sad_1182040_0.gif/>/>/>/>/>) och Guo-Lai Halls. Kanske borde börja kolla in ditt ställe!

EDIT:

TUSEN SIDOR MED WORLD OF WARCRAFT, DET SKA FIRAS!

Tack för alla underbara historier, bilder, bråk och expansionshype vi haft genom åren, gott folk!

Hoooo yeaaaaah!

Skummade igenom tråden lite fort igår kväll. Du har hängt med sen tidig vanilla va? Respekt bre

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kanske inte så mycket att hänga i granen, men efter att ha kämpat med att få ihop 25M raids i flera veckor så bestämde vi oss för att progressa igen i 10M. Så vi testade Heroic SoO och fick ner Immerseus ikväll. Fick in några bra försök på Protectors också som förhoppningsvis åker ner på söndag!

i5o32s6_1257686_0.jpg

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratz merga två karaktärer från Zenedar till Draenor då polaren joinade en hel svensk guild som jag är även med I. Samt som är mer aktiv. Lyckades få även en grupp till For the Horde achivment. Nu ska jag bara dra mina sista gubbar till 85 med mitt RaF konto sen till 90 och börja fixa gear.

Lycka till med köerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...