Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag började just lira wow igen med en polare, men jag är lite nyfiken på om det på något sätt går att ha två stycken battle.net konton (och wow windows) öppna på samma dator? Dvs, jag vill spela på min main-gubbe och boosta en RAF gubbe.

Svar ja. Bara tuta och köra. Folk kör multi-clients ofta (specifikt för multiboxing)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På torsdag 00:00 kommer jag köra ett 24 timmars maraton på Twitch för att fira releasen av Warlords of Draenor. Målet är att ta level 100 under 24 timmar (vilket inte verkar vara så svårt, har hört att det ska gå sjukt snabbt att levla i WoD) och klarar jag det så kommer det bli någon slags giveaway. Har även varit i kontakt med en person på Reddit som söker folk till ett välgörenhetsprojekt under WoD releasen, så när jag får mer information om detta så kommer möjligheten att donera pengar till välgörenhet att finnas på min stream under maratonet.

Datum och tid är alltså 13 November kl. 00:00 (dvs natten mot torsdag). Kommer att sätta igång streamen ungefär 20 minuter innan, mest för att hinna komma igång och slippa tjaffsa med eventuella problem.

http://www.twitch.tv/pavatv

Hoppas vi ses där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...