Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Som jag skrev i en status för ett tag sedan så har jag nu, efter kanske 3-4 års uppehåll, kommit igång med WoW igen. Ingen rolig liten tjomme som lirar på Chamber of Aspects?

Jag har faktiskt börja levla en Shaman där på Horde. Tänkte raida litegrann tillsammans med en gammal vän och lägga PvP på hyllan för den här säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt börja levla en Shaman där på Horde. Tänkte raida litegrann tillsammans med en gammal vän och lägga PvP på hyllan för den här säsongen.

Jag kör tyvärr Alliance på den servern, kanske bort varit tydlig med det. Lite synd, alltid roligt att ha kul folk att spela med annars!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör tyvärr Alliance på den servern, kanske bort varit tydlig med det. Lite synd, alltid roligt att ha kul folk att spela med annars!

Det spelar ingen roll vilket server du är på längre, såvida du inte vill vara i samma guild. Om du invitar en vän till ett party så kommer hen skickas över till din server så att ni kan spela och ha skoj tillsammans (förutom i större städer som Org/SW/Shatt/etc).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar ingen roll vilket server du är på längre, såvida du inte vill vara i samma guild. Om du invitar en vän till ett party så kommer hen skickas över till din server så att ni kan spela och ha skoj tillsammans (förutom i större städer som Org/SW/Shatt/etc).

Jag lärde mig det igår natt, så var det då inte på min tid! Känner mig lite gammal...

BT är i alla fall Xersize#2202 om någon känner för att leka runt, bara att lägga till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...