Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fick chest från Ordos idag, schysst..

..men jag förlorar 4-setbonusen om jag använder den, så det är inte värt det :(

Optimerade även min karaktär på AMR. Bästa möjliga gear jag kan ha gör att jag förlorar 4 ilvl. Surt, men min/max är allt.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joinade ett raiding guild som progressar genom Normal för några dagar sen. Ikväll fick vi ner Thok efter ca 5,5 timmars raidande (alla dessa timmar gick såklart inte bara åt Thok, men vi satt fast ett jävla tag på honom ändå). Första killen för guilden, kändes gött.

Fått en del häftig loot också under de här dagarna, så valde att visa de flesta delarna jag fått istället för att transmogga. T16 är riktigt ballt.

CPmSz04_1256248_0.jpg

Lär garanterat klara trial-perioden, eftersom jag är den viktigaste DPSen de har just nu B) B) B) B) (600k burst och 300k stadig DPS på Thok är inte fy skam).

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dingade 90 på min hunter för ungefär 50 minuter sedan, har redan 6 stycken 496ilevel items. Inte svårt med timeless isle alltså laugh_1182782_1.gif

Skall inte smoldering chest ha 100% droprate på burden förresten? Fick ingen från någon utav de två kistorna som finns på ön

Nvm, blazing är det ju som droppar burden

Sådärja! 1 timma och 10 minuter /played på 90 och 8 epics samt en burden of eternity. Godnatt

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orcs och Undead såg snyggast ut men såg inte hur trollen kommer se ut? Hittade ingen bild men annars tack igen park

De har inte släppt trolls nya modeller. Orc male, dwarf male/female, forsaken male/female, gnome male/female, en tidig version av tauren male och human female är alla de visat än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två nya kills idag, Siegecrafter och Paragons! På söndag testar vi Garrosh, HYPE!

Sypixal_1256589_0.png

Sjukt sugen på att raida igen, helt hoppat över guildraids denna expansion. WoD, då jävlar!

Körde en snabb transmog runda igår, grymt skönt när man får allt man vill ha första gången

http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Khalilah/simple

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt sugen på att raida igen, helt hoppat över guildraids denna expansion. WoD, då jävlar!

Körde en snabb transmog runda igår, grymt skönt när man får allt man vill ha första gången

http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Khalilah/simple

Ser verkligen fram emot WoD raiding! Och jag är mer taggad än någonsin på att raida, känns sjukt mycket mer värt att joina en guild som progressar genom normal istället för att joina en som har allting på farm.

På onsdag ska vi ha våran första 25M raid dessutom, kommer bli intressant!

Schysst transmog förresten! Själv så rockar jag T16 (http://eu.battle.net/wow/en/character/defias-brotherhood/Kanuman/simple), tycker Blizzard har gjort ett bra jobb med T16 för de flesta klasser.

Redigerad av Mark
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

40 minuters potion of luck farm:

12 stack Windwool cloth

18 gröna boe

2 blå boe

1 stack ghost iron ore

2 stacks white trilium ore

1 stack black trilium ore

1 stack exotic leather

400 rent guld

50 mote of harmony

2000-2500 guld medans man väntar på LFR kö är inte fy skam biggrin_1182204_0.gif

Redigerad av Troxie
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

40 minuters potion of luck farm:

12 stack Windwool cloth

18 gröna boe

2 blå boe

1 stack ghost iron ore

2 stacks white trilium ore

1 stack black trilium ore

1 stack exotic leather

400 rent guld

50 mote of harmony

2000-2500 guld medans man väntar på LFR kö är inte fy skam biggrin_1182204_0.gif

40 minuter och du får allt det där? Var fan farmar du då? :P

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...