Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Defias Brotherhood tycker jag är en kanonserver! Rätt bra befolkat, bra Alliance/Horde ratio, ungefär lika bra progression på Alliance som Horde. Har testat spela både faktionerna på servern, och det är riktigt bra folk på båda sidorna. Ett plus i kanten är att "världskända" Ye Olde Goone Squad (f.d hem till grabbarna i Yogscast) finns på Alliancesidan ;).

EDIT: Låt dig inte skrämmas av att Defias Brotherhood är en RP-PVP server. Det är inte överdrivet mycket RP, och man måste nästan leta för att få tag i ett RP event. Är som vilken server som helst egentligen, bara att den är taggad som RP-PVP

EDIT2: Kör Alliance om du vill spela med mig i Pandaria!

EDIT3: Kan även lägga in ett gott ord om dig till guilden jag är med i, om du är sugen på att raida eller bara chilla :)

Låter spännande! Jag lirar inte så aktivt utan är väldigt casual så jag spelar inte ens varje dag, men jag kör nog en transfer dit vid ett lite senare skede isåfall :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter spännande! Jag lirar inte så aktivt utan är väldigt casual så jag spelar inte ens varje dag, men jag kör nog en transfer dit vid ett lite senare skede isåfall :)

Härligt! Langa Real ID i ett PM om du vill ha tag i mig! Jag loggar in någon gång varje dag, mest bara för att kolla auctions och snacka i guilden. Spelar inte så aktivt längre dvs ^_^

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hade tänkt åka in till Lund vid 21-tiden för att köa utanför Game. Det har ju blivit lite av en tradition när nya expansioner släpps.

Att jag åker in redan vid 21, och ska köa i tre timmar, beror på att alla andra gånger jag har köat har jag missat sista bussen hem, och blivit tvungen att gå. Hade varit trevligt att slippa den vandringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Drygt 2 veckor sen det släpptes nu. Hur går det för er?

Jag drog upp min hunter snabbare än ögat, 85-90 på drygt 20 timmar. Blev less på att lira Hunter och kände att jag ville testa något nytt. Så nu har jag börjat levla en Monk, 82 just nu, satsar på 90 på onsdag. Jävlar vad rolig klass det är, men fy fan vad Healing verkar komplicerat!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...