Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Biophilia/ :P

I princip bara inne på söndagar för raid.

Hur går det att spela på Outland egentligen? De gånger jag försökt ta mig in där har servern alltid varit full och jag har varit mellan plats 500-1000 i kö.

Also,

http://eu.battle.net/wow/en/character/defias-brotherhood/Pava/simple - Min Rogue innan jag slutade med WoW, blev less på att raida och spelet i allmänhet :P

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Kanuman/simple - Min Hunter som jag spelat på sen någon månad tillbaka. Gör inte så mycket vettigt egentligen. LFR en gång i veckan, fast mest PvP'ar jag. Kommer mest troligt bli min main i Pandaria, såvida inte Warlock är askul i betan. :)

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Spelar väl då och då, men har i princip lagt spelet på is. Loggar in någon gång i veckan och kollar läget i guilden, tjänar lite pengar osv osv.

Defias Brotherhood EU, Alliance.

Lär väl bli mer aktiv till hösten/då MoP släpps.

Redigerad av Mark
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Började spela på Burning Crusade men servern verkar vara överbefolkad av polacker... Finns det någon annan server med High/Full som består av mer internationell publik (britter eller andra som talar engelska)?

Börjar bli lite seg på att halva trade-chat är på polska.

Skriv gärna också om det är Alliance eller Horde som är den bättre sidan på serven (befolknings- och guildranking-mässigt)! :)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började spela på Burning Crusade men servern verkar vara överbefolkad av polacker... Finns det någon annan server med High/Full som består av mer internationell publik (britter eller andra som talar engelska)?

Börjar bli lite seg på att halva trade-chat är på polska.

Skriv gärna också om det är Alliance eller Horde som är den bättre sidan på serven (befolknings- och guildranking-mässigt)! :)

Defias Brotherhood tycker jag är en kanonserver! Rätt bra befolkat, bra Alliance/Horde ratio, ungefär lika bra progression på Alliance som Horde. Har testat spela både faktionerna på servern, och det är riktigt bra folk på båda sidorna. Ett plus i kanten är att "världskända" Ye Olde Goone Squad (f.d hem till grabbarna i Yogscast) finns på Alliancesidan ;).

EDIT: Låt dig inte skrämmas av att Defias Brotherhood är en RP-PVP server. Det är inte överdrivet mycket RP, och man måste nästan leta för att få tag i ett RP event. Är som vilken server som helst egentligen, bara att den är taggad som RP-PVP

EDIT2: Kör Alliance om du vill spela med mig i Pandaria!

EDIT3: Kan även lägga in ett gott ord om dig till guilden jag är med i, om du är sugen på att raida eller bara chilla :)

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...