Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag har tröttnat som fan på WoW. Jag vet inte om det var för att jag raidade så mycket i WotLK, men jag orkar inte raida i Catacylsm alls, nästan. Jag körde de flesta normal-bossarna och sedan lade jag av. PvP vete tusan om jag pallar.

Det dryga är att jag fortfarande försöker hålla igång min YouTube-kanal som börjar närma sig 5000 subscribers, så jag får mer eller mindre "tvinga" mig själv att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scammarna blir ju fan bara sämre och sämre!

Dear Players,

The world-shattering rage of Deathwing has been unleashed, changing Azeroth forever. Return to the struggle between the Horde and Alliance with 7 days of FREE game time! Simply click below to claim your time and witness the Cataclysm ... but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010.

>but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010.

>as this offer will expire on May 22, 2010.

>expire on May 22, 2010.

>May 22, 2010.

wut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scammarna blir ju fan bara sämre och sämre!

Dear Players,

The world-shattering rage of Deathwing has been unleashed, changing Azeroth forever. Return to the struggle between the Horde and Alliance with 7 days of FREE game time! Simply click below to claim your time and witness the Cataclysm ... but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010.

>but act fast, as this offer will expire on May 22, 2010.

>as this offer will expire on May 22, 2010.

>expire on May 22, 2010.

>May 22, 2010.

wut?

Jag fick en häromdan som hade ett datum som var för en vecka sedan... Säg att jag fick det den 9:e april så var expire date den 2:a april! :P

Är det ens någon som går på det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Den här tråden har typ.. dött ut. Ingen som spelar längre??

Själv har jag haft ett uppehåll sedan några månader tillbaks, känner suget ibland, men inte tillräckligt för att man ska börja spela igen.

Tycker WoW har gått på tomgång ett bra tag nu, tyvärr.

Skulle tro att det har o göra med att spelet är mindre utmanande samt mycket mer linjärt. Går ju iprincip inte att dö i någon 1-80 instance.

Redigerad av EET FUK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte Cataclysm och förnyade min gametime... blev level 85 på någon dag och sedan dess har jag inte spelat.

Är ganska trött på spelet, trots de bra uppdateringarna... det som krävs är nog ändå att inte göra allt så mainstreamat (alla ska ha tillgång till allt), utan mer som det varit tidigare. Det som dock är bra är att värdet på epics ökat, om än något, från WotLK nivån; dock har även guld-inflationen överstigit alla gränser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...