Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Därför att 1000 spänn för den karaktären, en lvl 61, är ett orimligt högt pris. Inte värt pengarna.

Indeed. En kompis köpte en 60- hunter med en hel del epics för 500:-, det är rimligt.

Var just inne på blocket och kollade, fan vilka dyra priser... En 65:a med TBC-gear för 1200:- liksom. :)

Får folk sina karaktärer sålda för de priserna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här ser min nuvarande specc, nån som har nått tips. (jag har tänkt lägga mina komande points i Cruelty)

En grej till, Borde jag respecca nu när jag inte använder Axe längre? (kör med Blades of Titan nu, Cheer :))

Edit: Om jag respeccar skulle det här kunna vara nåt? Linkish

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här ser min nuvarande specc, nån som har nått tips. (jag har tänkt lägga mina komande points i Cruelty)

En grej till, Borde jag respecca nu när jag inte använder Axe längre? (kör med Blades of Titan nu, Cheer ;))

Edit: Om jag respeccar skulle det här kunna vara nåt? Linkish

Jag tycker att du ska fixa ett par onehanders och specca fury. Min warrior är jäkligt mycket lättare att lvla i fury :)

Detta tycker jag är en rätt bra fury spec.

Du kan givetvis också köra fury med en 2hander men det är lättare med dual wield.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du ska fixa ett par onehanders och specca fury. Min warrior är jäkligt mycket lättare att lvla i fury ;)

Detta tycker jag är en rätt bra fury spec.

Du kan givetvis också köra fury med en 2hander men det är lättare med dual wield.

Jo jag har tänkt på Dw men det får blir efter 50 då jag har tänkt skaffa Blood Razor, Prata mer på msn? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade MS spec från 9-51 sedan bytte jag till Fury från 50-60. Det gick jävligt långsamt så jag råder dig att inte byta. Visserligen hade jag skitsvärd.

Fury 50 - 60 är toksnabbt om du har en aning om hur man spelar fury. Fury handlar om kort downtime och snabb tokhög skada. Med Blood Craze så har du HP hela tiden. Så, fury är högt rekommenderat om du känner för att levla snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var just inne på blocket och kollade, fan vilka dyra priser... En 65:a med TBC-gear för 1200:- liksom. (w00t)

Får folk sina karaktärer sålda för de priserna?

Jag trodde det var billigt :(

iaf på silkroad så säljs lvl 7x karaktärer för 400$ ++ :(

aja... har en lite noobig fråga :)

Med ett såntdär flying mount, kan man flyga över dem två stora öarna, i vanliga wow? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flying mounts fungerar bara i Outland. Anledningen är att Blizzard fuskade när de skapade kartorna, det finns gott om cut&paste och tomma områden, och det skulle bli väldigt tydligt om man fick flyga runt fritt. Kanske de fixar till det i framtiden.

Är det därför det är så otroligt irriterande flygturer i The Barrens?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lvl30 med min Hunter nu, några tips om vart jag ska ta vägen nu? Horde.

Börja lite smått i norra Stranglethorn Vale. Annars kan du klara av lite quests i Hillsbrad Foothills, sen kan du dra till Desolace. Sen har vi ju även Arathi Highlands. Bara välja och vraka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...