Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

En liten goblin fée har följt efter mig sen jag flög till SW, vad är det för nåt??? Den heter Peddlefeet.

Edit: Nevermind, fick svar i spelet. Synd att man inte kan behålla den, den var ganska gullig, på ett ganska fult sätt, men ändå.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namn: Mullemex - Realm: Aggramar - Level: 63 - Klass: Warrior - Ras: Night Elf - Guild: Tempest Dawn

Namn: Mookishealer - Realm: Aggramar - Level: 19 - Klass: Priest - Ras: Human - Guild: Wants a Hug

Namn: Xemaa - Realm: Aggramar - Level: 30 - Klass: Paladin - Ras: Draenei - Guild: Tempest Dawn

Det var allt :mellow:

Btw Har fått lite coola saker på min Priest :)

Hmm, jag har ju andra enchants nu :D Seg update!

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namn: Mullemex - Realm: Aggramar - Level: 63 - Klass: Warrior - Ras: Night Elf - Guild: Tempest Dawn

Namn: Mookishealer - Realm: Aggramar - Level: 19 - Klass: Priest - Ras: Human - Guild: Wants a Hug

Namn: Xemaa - Realm: Aggramar - Level: 30 - Klass: Paladin - Ras: Draenei - Guild: Tempest Dawn

Det var allt :mellow:

Btw Har fått lite coola saker på min Priest :D

Orka levla sin warrior till lvl 63 och sen börja arbeta på en 19 twink..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lvl30 med min Hunter nu, några tips om vart jag ska ta vägen nu? Horde.

Jag höll på och nörda i Hillsbrad tills 32, sen gick jag lite norr upp till Alteric valley där frost ogre är (vet inte vad dom heter) och grinda till 35 samma dag :mellow:

Edit: här är min profil. Antefreeman @ Emeriss

jag vet att jag har mycket grönt men jag ska fixa det

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag höll på och nörda i Hillsbrad tills 32, sen gick jag lite norr upp till Alteric valley där frost ogre är (vet inte vad dom heter) och grinda till 35 samma dag :mellow:

Edit: här är min profil. Antefreeman @ Emeriss

jag vet att jag har mycket grönt men jag ska fixa det

Alterac mountains..

Jag stack från hillsbrad vid 30~ sen stack ja till arathi highlands, grindade som ett as fram till...typ.. 37 eller nåt, sen stack ja te badlands o grindade...åh vilka minnen jag får, blir nästan tårögd :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...