Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Doh

Skriv in "coords" på curse-gaming.

http://wow-en.curse-gaming.com/files/search/?q=coords

Men är det nån som kan nån annan sida då det bara blir och error när jag trycker på länken (och när jag går in själv på sidan och sen tar Addons blir det också error :unsure:)

Edit: Så här står det

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@curse-gaming.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Respeccade holy idag. Tänkte, yay, nu kommer det bli lättare i partyn eftersom de flesta vill ha healers!

Gick med i ett party. De frågade om jag var shadow och då svarade jag glatt att jag var holy och tänkte "nu slipper jag äntligen kickas!"... Guess what? De hade redan en healer och jag kickades... Hade jag varit shadow hade jag fått stanna. -.-'

Hursomhelst får man fortfarande fler partyslots som holy (ska ändå specca tillbaka när jag är klar med Karazhan preq) och gjorde Shadow Labs två gånger. Fick oblivion- shouldern och hallowed- roben. I morgon går jag på jakt efter hallowed- shouldern.

... Har just nu fler delar i lock- setet (2) än i priest- setet (1). -.-

Tog i alla fall på mig oblivion- shouldern lite kvickt, bara för att det såg så jävla hett ut. Tog även fram min shadow- stav. :blink:

3bituttet3.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehe, jo shadow priests är ganska väldigt bra i instancer just nu. Men vi nerfades inatt, iaf våran Vampiric Embrace.

Tyvärr, med 5%... Men det är ju inte så mycket och man får ju mest komma för DPS:en och den har de inte nerfat.

Silent Resolve är också nerfad (inte så många shadow priests som använder den iof, SA duger om man vill minska threat i PvE)... Och... Prayer of Mending! Gaah! Den fina spellen är nu helt värdelös. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...