Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag levlade upp min rogue till 70 och lät en kompis få den, 70 är precis som 60 fast 12x sämre och tråkigare.

Har man inga (duktiga)kompisar eller inget (bra)guild och kanske inte är så duktig själv, så förstår jag att du tycker att det är tråkigt.

Däremot om man är bäst i världen som mig och mina polare och plöjer igenom heroics, karazhan och gruul's lair, samt krossar allt motstånd i arenan... Då är det bannemej rätt kul.

edit: 12x sämre och tråkigare? 12x svårare och mer skillkrävande menar du? Hm, nej det kan du inte mena iochmed att jag inte kan tänka mig dig i heroic instancer(som alla inte är så svåra ändå), och de andra är ganska simpla. Men, men... är man van att aldrig ha något minstaste motstånd, då kan jag säga att jag förstår dig.

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, dom borde ha haft kvar level 60 och bara gjort nya endgame instancer..

Varför?

Edit.

Laddade ner något Ace- pack från curse-gaming och efter en del pill blev det rätt snyggt. >_<

Det enda jag undrar över - när jag håller musen över olika fiender får jag upp rutor med info och hp etc. Det är praktiskt men rutorna fyller halva skärmen, går de att göra mindre?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man inga (duktiga)kompisar eller inget (bra)guild och kanske inte är så duktig själv, så förstår jag att du tycker att det är tråkigt.

Däremot om man är bäst i världen som mig och mina polare och plöjer igenom heroics, karazhan och gruul's lair, samt krossar allt motstånd i arenan... Då är det bannemej rätt kul.

edit: 12x sämre och tråkigare? 12x svårare och mer skillkrävande menar du? Hm, nej det kan du inte mena iochmed att jag inte kan tänka mig dig i heroic instancer(som alla inte är så svåra ändå), och de andra är ganska simpla. Men, men... är man van att aldrig ha något minstaste motstånd, då kan jag säga att jag förstår dig.

Wow, du är duktig du.. Jävla tönt faktist.

"Jag och mina polare är bäst i världen".. Skaffa dig en bättre världssyn innan du kommer råka illa ut. Hoppas för din egen skull att du inte är sån i verkliga livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lvlat och är snart i lvl 67 nu. Hade börjat tröttna på wow de senaste veckorna väldigt mycket så därför har jag inte spelat alls nästan, men nu har jag som sagt börjat lite igen. Har en c.o.d på linjen nu, Robe of the Crimson Order för 45g.

Ska jag köpa den? Har 650g atm. Är också glad över att hittade Sash of Sealed Fate skitbilligt för bara 15g, ligger på banken nu.. Har precis boostat IceCandy igenom Deadmines. Ska till Outland igen nu..

edit: shadowcast tunic nu altså. fulsomfan-.-

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man inga (duktiga)kompisar eller inget (bra)guild och kanske inte är så duktig själv, så förstår jag att du tycker att det är tråkigt.

Däremot om man är bäst i världen som mig och mina polare och plöjer igenom heroics, karazhan och gruul's lair, samt krossar allt motstånd i arenan... Då är det bannemej rätt kul.

edit: 12x sämre och tråkigare? 12x svårare och mer skillkrävande menar du? Hm, nej det kan du inte mena iochmed att jag inte kan tänka mig dig i heroic instancer(som alla inte är så svåra ändå), och de andra är ganska simpla. Men, men... är man van att aldrig ha något minstaste motstånd, då kan jag säga att jag förstår dig.

Lels, vi var typ på åttonde bossen i karazhan, och dom har börjat med gruul's lair nu. jag slutade för att wow är tråkigt, inte för att jag är så "dåålig". och jo, jag tycker det är 12x sämre och tråkigare, levla är alltid roligast. Att du kallar mig dålig utan att ens veta vilken guild jag är med i är bara dumt. Btw, dom flesta av mina kompisar är med i dom bästa guilderna på servern (offspring) och var emd och raidade Naxxramas innan TBC.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför?

Edit.

Laddade ner något Ace- pack från curse-gaming och efter en del pill blev det rätt snyggt. :angry:

Det enda jag undrar över - när jag håller musen över olika fiender får jag upp rutor med info och hp etc. Det är praktiskt men rutorna fyller halva skärmen, går de att göra mindre?

Jag vet inte riktigt, tycker det har blivit förjävla tråkigt i tbc bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, du är duktig du.. Jävla tönt faktist.

"Jag och mina polare är bäst i världen".. Skaffa dig en bättre världssyn innan du kommer råka illa ut. Hoppas för din egen skull att du inte är sån i verkliga livet.

Haha, du är ju likadan själv, hackar på andra och tror du är bäst.

@MAFIA_KING:

"type på åttonde bossen" ? du verkar ju inte ens veta vad han heter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du är ju likadan själv, hackar på andra och tror du är bäst.

@MAFIA_KING:

"type på åttonde bossen" ? du verkar ju inte ens veta vad han heter

Där har du fel tyvärr.

Jag visar bara att jag är en bättre tänkare än andra, och att jag kan rätt mycket om sakerna i spelet.

Det är långt ifrån "Ööh, jag är bäst i hela världen på WoW, och alla andra är så jävla dåliga så dom borde sluta spela".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddade ner något Ace- pack från curse-gaming och efter en del pill blev det rätt snyggt. :lol:

Det enda jag undrar över - när jag håller musen över olika fiender får jag upp rutor med info och hp etc. Det är praktiskt men rutorna fyller halva skärmen, går de att göra mindre?

Någon som vet? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har grindat utav bara helvete med Zombyra, min dwarf pala. Började nästan tröttna, så jag skapade en brand new gnome warlock i fredags kväll. Den är i skrivandes stund lvl 10. Har gjort en del cloth grejer åt den med min första alt, och ska göra en fin dolk med min main, om jag orkar åka ut och mina copper igen. Gjorde en minerunda när min kompis började spela, så att hans warrior kunde få lite fina saker.

Anyways, gnomen heter Harunosakura (ja, Naruto-nörd, and proud of it) jag ville kalla den bara Sakura, men det var upptaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...