Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

De har de europeiska patcharna, klicka på English GB. :P N00b.

Mmm, låt mig vara en noob.. Jag bölar iaf inte över internet att ingen förstår mig.

Anyway... Ska få en polares 70 druid. Kommer bli nice, orkar inte lvla mage och druid grymt roligt, och kan börja göra end-game instancer med mina andra polare som har börjat. :)

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm, låt mig vara en noob.. Jag bölar iaf inte över internet att ingen förstår mig.

Anyway... Ska få en polares 70 druid. Kommer bli nice, orkar inte lvla mage och druid grymt roligt, och kan börja göra in-game instancer med mina andra polare som har börjat. :)

End-game instancer* :wub:

Nåväl, level 45 med roguen då jag kan använda Bloodrazor så nu har man Bloodrazor MH och Gutripper OH :P

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle iallafall våga medge om jag köper en karaktär, istället för att ljuga om att jag "får den av en polare".

Yeah, right. BTW, jag gnäller inte, jag konstatera fakta, till skillnad från vissa andra här.

Köper? Bevis på att jag ska köpa en druid? Tänker aldrig slänga ut pengar på att köpa ett konto, mitt stuidebidrag går till andra saker, liksom no way in hell. Om han ändå inte ska köra mer kan jag lika bra ta hans acc istället. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs. Så jävla dyrt att skilla proffs nu. >_<

Men varför har du kvar taser? :)

Köp The Deathbringer på AH, jävligt bra och inte särskilt dyr.

Om du syftar på min stav så ska jag byta den strax. Farmar exalted med Lower City för en bättre mace.

Deathbringer är väl den med ca 130 dmg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...