Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Men jag kan inte spela i bg och bli ägd, Blir så jävla arg når jag dör :rolleyes:

Spela AV och vinn då, det är så du får Ice Barbed Spear, håll dig undan från andra players om du nu tycker det är så hemskt att bli dödad.

Dö eller döda. Welcome to PvP, son.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Makes no sense..

Det sense som du inte förstår som jag makar är att ante_freeman borde förstå innebörden i PvP och inte vara skraj för att bli dödad.

EDIT: Nu ser jag vad du menar, tänkte inte direkt till när jag skrev "dö eller bli dödad", ska självfallet stå "dö eller döda" :rolleyes:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela AV och vinn då, det är så du får Ice Barbed Spear, håll dig undan från andra players om du nu tycker det är så hemskt att bli dödad.

Dö eller döda. Welcome to PvP, son.

Det sense som du inte förstår som jag makar är att ante_freeman borde förstå innebörden i PvP och inte vara skraj för att bli dödad.

EDIT: Nu ser jag vad du menar, tänkte inte direkt till när jag skrev "dö eller bli dödad", ska självfallet stå "dö eller döda" :rolleyes:

Allso jag är inte rädd för och dö, men jag stör mig på tex Ab när man har 3 horde med sig, och så är man den enda som charge när det kmr 5 ally och dödar en. En pvp guild måste nog vara det bästa så man kan ha lite taktik (w00t)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allso jag är inte rädd för och dö, men jag stör mig på tex Ab när man har 3 horde med sig, och så är man den enda som charge när det kmr 5 ally och dödar en. En pvp guild måste nog vara det bästa så man kan ha lite taktik :rolleyes:

Gör som jag sa då, håll dig undan och lek inte hjälte. Funkar utmärkt i AV om du nu vill ha IBS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör som jag sa då, håll dig undan och lek inte hjälte. Funkar utmärkt i AV om du nu vill ha IBS

Okey ska prova det nån gång (w00t)

Btw: Nu är min rogue 22 och jag undrar vart jag lär mig poison? När jag går till tränarna står det bara att jag behöver minst 1 i poison skill för att kunna lär mig den skillen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey ska prova det nån gång (w00t)

Btw: Nu är min rogue 22 och jag undrar vart jag lär mig poison? När jag går till tränarna står det bara att jag behöver minst 1 i poison skill för att kunna lär mig den skillen :rolleyes:

Du får en quest av Rogue trainer, om du är horde är det att du ska till ett hus och döda bland annat en level 22 elite och några level 26 mobs, jag skulle föreslå att du hämtade en kompis som får hjälpa till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska väl bara pickpocketa gubben eller?

Minns att jag försökte döda eliten flertalet gånger och att han aldrig droppande mer än ett par kopparmynt.

Doh! Jo du har rätt, ska ta hans nyckel sen öppna en kista någonstans. Tror det också är uppe tornet. Länge sen man gjorde det.

http://thottbot.com/q2359

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den questen finns i SW, tror det är Mattias shaw eller vad han heter som ger den. Sen ska du till Westfall och döda en lvl 22, ta med en vän eftersom han har folk runt sig.

Man ska väl bara pickpocketa gubben eller?

Minns att jag försökte döda eliten flertalet gånger och att han aldrig droppande mer än ett par kopparmynt.

Det är en vanlig gubbe som gör ungefär 130-170dmg per slag så man ska pick pocka han. sen upp i tornet sapa eliten och öppna kistan, jag måste dock få per lock picking skillz innan jag kan öppna den :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är i alla fall At War med dom som är vid Refuge Pointe. Och enligt thott så är det där jag köper Bootsen. Hjälp plz

Edit: Horde btw

Det är en alliance camp så jag antar att du är horde? Har för mig att det är till Hammerfall du ska till isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är bara så jävla kräsen för du missat 1½år av WoWande. Shadow Priests fanns inte äns 2005.. Folk som spelat sen dess har lärt sig att spela som healer, och det var just därför dom valde priest. Du därimot börjar precis innan TBC, och har därför bara lvlat sen dag 1, inget idle när du haft maxlvl i flera månader, och all oändlig raiding dag ut och dag in. Iofs beskyller jag dig inte, då du inte kan veta detta. Men jag säger bara det, Shadow Priests kommer vara inne ett tag, men allt kommer leda till samma skit om och om igen.Druider blir resto, priests blir holy.. Alla klasser kommer bli raiding horor till slut som vid lvl 60, vare sig man vill eller inte. Sen kommer det vara någon ensam själ som inte vill detta, och det är dom som kommer gå guildlösa resten av livet sen. Och det är också dom som kommer sitta på WoW forumet och klaga på att det är dåligt att det bara får vara en sort i raidande guilder.

Men GLHF.

Förstår inte ens vad du försöker få fram. Att präster bara ska vara holy? >_<

Jag slutade med WoW för ungefär ett år sedan. Lirade en Human Paladin upp till level 45. WoW är absolut ett av de roligaste spelen jag någonsin spelat, men dock alldeles för beroendeframkallande för mig som har (för) mycket fritid. Jag började skippa skolan som annars gick väldigt bra och förstöra det lilla sociala liv jag hade. Så jag tog det svåra beslutet att lägga av med WoWismen. Det som är skrämmande med WoW är att man inte tänker på hur mycket man spelar, det bara händer liksom. Jag insåg inte vart allt var på väg. Jag kunde sitta i säkert 12-13 timmar/dygn utan att ens tänka på det.

Så beroende på level 45? :mellow:

I alla fall så körde jag Karazhan med guilden idag. Vi downade Attumen the Horsefucker (whatever) och gjorde många tappra försök på Moroes, vi fick honom aldrig men var jävligt nära sista gången. Tre epics droppade, bracers till paladin, handskar till druid (om jag minns rätt), båda från Attumen. Rittsyn's Lost Pedant droppade från en trashmob också, och jag fick den eftersom jag snart speccar om (ganska snart eftersom det kan vara så att vi behöver en SP för att lyckas downa Moroes). :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är på Curator atm. Kul fight, man får rätt stora crits när han evocatar. ^^

Opera event var väldigt lätt, vi fick den där Crone bossen. hon gick ner på andra försöket.

Sen så downade vi Attumen, Moroes och maiden of virtue under samma kväll. Rätt bra för att vara oss. : )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...