Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Men vad omständiga ni ska vara. Mycket enklare om man gör en hemsida med formulär där var man kan fylla i själv och så man kan söka osv. :)

Namn: Sijenna - Realm: Laughing Skull - Klass: Priest - Ras: Human - Guild: Made of Win

Har nån lvl 10-a på Karazhan också men den spelar jag aldrig på.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad omständiga ni ska vara. Mycket enklare om man gör en hemsida med formulär där var man kan fylla i själv och så man kan söka osv. :)

Namn: Sijenna - Realm: Laughing Skull - Klass: Priest - Ras: Human - Guild: Made of Win

Har nån lvl 10-a på Karazhan också men den spelar jag aldrig på.

Ja, snälla lilla runkbulle, ge mig PHP-koden för det så fixar jag det serru. bakka.. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara ett tips till listskrivaren/arna. Använd Google Spredsheet eller något, guildet använder det som en tablå där alla kan skriva in sig om de är karazhan attunade. , men risken finns ju alltid att någon går och deletar alla posts.

Men men, Opsoz - 70 paladin - Terenas.

Beareye - 10 Druid - Genjuros

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blizzard har gjort ett bra spel och har väldigt många anställda. som borde få betalt. inte för att dom inte får tillräkligt betalt men endå.

Håller verkligen med där, för det första är det inte kul o lira privat och så är det så jävla lågt, man ska supporta ens favoritspel, inte tanka det, fuck private servers :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...