Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ändå sitter ni och tankar ner filmer o musik, som artister behöver för att göra den musik ni lyssnar eller film ni kollar på, det är bara att jag gör något som inte kostar så går ni på mig, för samma grejer ni själva gör fast i en annan form.

Det är mer att det är så sjukt fruktanvärt tråkigt att spela wow på privatservar att jag nästan tycker synd om dig. (tro mig, jag har prövat...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namn: Kemoi. Realm: Shadowmoon. Level: 65. Klass: Druid. Ras: Night Elf. Guild: DeadHalo

Ska dock byta guild inom väldigt snar framtid eftersom jag hatar namnet + att vi har kanske 10 aktiva memebers i den + att vi aldrig gör något tillsammans, bara pratar - och det är sällsynt.

Byt till <RUSSIAN FRONT> :rolleyes:

haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt, kan det bli ibland, men då servern har uppgraderats ordentligt med 2.0.8 patchen + så känner jag nästan alla på servern och de känner mig.

Vad snackar du för goja? hur vet du om vi laddar ner film eller inte?

har även för mig att stellhell har sagt att man ska hålla privatservrar bort från denhär tråden eftersom den kan ge fel intryck till folk som kanske tänker på att köpa wow (vissa göra faktiskt det *SURPRISE*) som kanske läser dinna posts och typ hör om hur om att typ bara 50 pers spelar på varje server liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du ser en Gnome Mage som heter Melgibbz eller en Human Paladin som heter Domelus så får du gärna slå lite på dom :rolleyes:

Jag visst kan jag slå lite på dom, men såvitt jag vet så har Melgibbz rerollat(?)

Det var väll Melgibbz som gjorde "En Tönt Som Spelar WoW" låten också?

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, snälla lilla runkbulle, ge mig PHP-koden för det så fixar jag det serru. bakka.. -.-

Kan nog fixa ihop något för det kommer bli jävligt jobbigt för dig att uppdatera allas levlar hela tiden. :rolleyes:

Ang. Privat server: Jag har själv testat och det är så jävla tråkigt att det inte gör något att det är gratis... Man får betala med lidande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag visst kan jag slå lite på dom, men såvitt jag vet så har Melgibbz rerollat(?)

Det var väll Melgibbz som gjorde "En Tönt Som Spelar WoW" låten också?

Nopp, han har bara sålt sitt account. En IRL polare till mig som lirar med Melgibbz nu.

EDIT: Har även en Level 42 Blood Elf Warlock @ Karazhan. Nickar Emelrad och är med i Decibel Rebels. Kanske något att lägga till i listan, spelar dock nästan aldrig på den charan.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snackar du för goja? hur vet du om vi laddar ner film eller inte?

har även för mig att stellhell har sagt att man ska hålla privatservrar bort från denhär tråden eftersom den kan ge fel intryck till folk som kanske tänker på att köpa wow (vissa göra faktiskt det *SURPRISE*) som kanske läser dinna posts och typ hör om hur om att typ bara 50 pers spelar på varje server liksom.

Men snälla, tror du att jag är född igår eller??

"Hur vet du om vi laddar ner eller inte" vafan, alla på detta forum är jag 99% på att de laddar ner.

@Siana: Jag kommer ihåg att du testade på den servern jag spelar och du har rätt, men den har förändrat sedna dess, 50-150 latency, nya patcher, TBC m.m.

Privat servrar är ett perfetkt att testa WoW till fullo innan man bestämmer sig för att köra på blizzards, där du får ut exakt allt+ lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, tror du att jag är född igår eller??

"Hur vet du om vi laddar ner eller inte" vafan, alla på detta forum är jag 99% på att de laddar ner.

@Siana: Jag kommer ihåg att du testade på den servern jag spelar och du har rätt, men den har förändrat sedna dess, 50-150 latency, nya patcher, TBC m.m.

Privat servrar är ett perfetkt att testa WoW till fullo innan man bestämmer sig för att köra på blizzards, där du får ut exakt allt+ lite mer.

Det är väl verkligen inte det man ska göra? man ska alltid lära sig riktiga spelet innan man börjar med annat skit enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...