Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det är väl verkligen inte det man ska göra? man ska alltid lära sig riktiga spelet innan man börjar med annat skit enligt mig.

Det är bättre att börja med att prova det fullt ut gratis, inte bara i 10 dagar!

Så du menar att du känner alla 10 pers på realmen!! :nuke:

En sak till, Blizzards realms kör också 2.0.8 :wub:

Det finns konstant nästan 30 alliance, horde vet jag ej mer, och så vet jag att ni också kör på 2.0.8, men alla privat servrar kör med äldre patcher.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bättre att börja med att prova det fullt ut gratis, inte bara i 10 dagar!

Det finns konstant nästan 30 alliance, horde vet jag ej mer, och så vet jag att ni också kör på 2.0.8, men alla privat servrar kör med äldre patcher.

Jag får ta tillbaka det jag sagt, visste inte att det fanns så mycket som 30 alliance :nuke:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får ta tillbaka det jag sagt, visste inte att det fanns så mycket som 30 alliance :nuke:

Men det är en rysk server och så finns det inte som på Battlnet.Ru som tar betalt och har lahh och är skit, jag vet att 30 alliance e inte mycket, men skilj du på en Buggati Veyron och en VW Golf från 88, vem vinner?

Klart Blizzards server har fler, men det är ganska mycket för en privat server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är en rysk server och så finns det inte som på Battlnet.Ru som tar betalt och har lahh och är skit, jag vet att 30 alliance e inte mycket, men skilj du på en Buggati Veyron och en VW Golf från 88, vem vinner?

Klart Blizzards server har fler, men det är ganska mycket för en privat server.

Förstod 20% av ditt inlägg..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, tror du att jag är född igår eller??

"Hur vet du om vi laddar ner eller inte" vafan, alla på detta forum är jag 99% på att de laddar ner.

@Siana: Jag kommer ihåg att du testade på den servern jag spelar och du har rätt, men den har förändrat sedna dess, 50-150 latency, nya patcher, TBC m.m.

Privat servrar är ett perfetkt att testa WoW till fullo innan man bestämmer sig för att köra på blizzards, där du får ut exakt allt+ lite mer.

Jag har inte laddat hem på över ett år så Think again

OT: Om det är värt o anteckna så dingar jag 44 när jag kmr hem (halvbar kvar) och ska ta 45 imorn. :nuke: Körde även ZF idag, gick hur bra som helst.. dock så dropa inte mina shoulders som jag ville ha :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte laddat hem på över ett år så Think again

OT: Om det är värt o anteckna så dingar jag 44 när jag kmr hem (halvbar kvar) och ska ta 45 imorn. :nuke: Körde även ZF idag, gick hur bra som helst.. dock så dropa inte mina shoulders som jag ville ha :wub:

jaha. Han kanske tankade piratversionen för 1 år sedan med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/CARE

Låt honom spela på crackade servrar, det är ju hans problem och inte vårt om han inte vill/har råd att lägga ut 120 spänn i månaden. Vilket inte ens är mycket med tanke på hur många timmars tidsfördriv man får

VW Golf från 88

Dissar du min bil en gång till så... :nuke: deutchenvagen ftw

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/CARE

Låt honom spela på crackade servrar, det är ju hans problem och inte vårt om han inte vill/har råd att lägga ut 120 spänn i månaden. Vilket inte ens är mycket med tanke på hur många timmars tidsfördriv man får

Dissar du min bil en gång till så... :nuke: deutchenvagen ftw

Förlåt för OFT: Visste inte att din bil tar en Veyron plus så tog jag ett snabb exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/CARE

Låt honom spela på crackade servrar, det är ju hans problem och inte vårt om han inte vill/har råd att lägga ut 120 spänn i månaden. Vilket inte ens är mycket med tanke på hur många timmars tidsfördriv man får

Dissar du min bil en gång till så... :nuke: deutchenvagen ftw

Jag bryr mig verkligen inte ett skit. Han får spela på vilken server han vill, och fuska arslet av sig om han nu gillar det, men det kvarstår att crackservrar är emot deras EULA, och är därför klassat som warez.

Det är precis samma sak med all annan warezrelaterad skit. Jag bryr mig verkligen inte ett piss om folk laddar ner, och jag gör det själv, men det är emot reglerna att prata om det här, och därför är det också emot reglerna att snacka om crackservrar på detta forum. End of discussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/CARE

Låt honom spela på crackade servrar, det är ju hans problem och inte vårt om han inte vill/har råd att lägga ut 120 spänn i månaden. Vilket inte ens är mycket med tanke på hur många timmars tidsfördriv man får

Om man spelar wow på samma sett som jag gjorde så är 120 mycket. Liksom jag ville spela när jag kände för det och inte för att jag var tvungen eftersom jag pungat ut 250 kr. Jag tvivlar på att WoW är tommy_killers favoritspel som någon sa här om dagen, han spelar antagligen bara då och då för tidsfördriv. Så han får inte samma press som ni får när ni ska vara lvl 70 annars blir ni kickade ur guilden, måste raida eller liknande. Därför blir han inte beroende av skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man spelar wow på samma sett som jag gjorde så är 120 mycket. Liksom jag ville spela när jag kände för det och inte för att jag var tvungen eftersom jag pungat ut 250 kr. Jag tvivlar på att WoW är tommy_killers favoritspel som någon sa här om dagen, han spelar antagligen bara då och då för tidsfördriv. Så han får inte samma press som ni får när ni ska vara lvl 70 annars blir ni kickade ur guilden, måste raida eller liknande. Därför blir han inte beroende av skiten.

Självfallet. Men det kvarstår, att han fortfarande inte kan snacka om det här. Vi skiter i hom han kör crackat, men det är inte tillåtet, så spela roll.

Och han har aldrig äns upplevt high-end game, då hans sepeserver inte har någon population, och du kan köpa BoP epics, och kan använda all möjlig skit med fel klass och liknande. Alltså är det inte alls som vanliga WoW, så det är inte alls för att kunna "testa" spelet innan man köper det, då det kommer vara en helt annan sak om han kör orginal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...