Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Åhå, sköldpadda...vi borde skicka in den idén till blizz...!

Man kan redan ha sköldpadda.

Den är lika snabb som en vanlig spelare, men för att få den måste man köpa "World of warcraft spelkort" Så finns det en chans att man får en kod så man kan skaffa mountet :rolleyes:

http://www.mmorpgitalia.it/gallery/files/1...mount_thumb.gif ^^

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.... Fan va sur jag var igår..... först blir jag dumpad längst in i grottan i nord östra STV. två fransmän som bara... Vi heartstonar oss iväg nu.....

Sedan hjälper man en kille i Deadmines.... är snäll och låter han få alla loots..... helt plötsligt.... Nu måste jag gå och sova.. hejdå..... "Offline"

Orka slå sig ut själv två gånger på samma dag.

Fan att folk inte kan vara lite trevliga när man hjälper dom.... ARRGGHHH!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.... Fan va sur jag var igår..... först blir jag dumpad längst in i grottan i nord östra STV. två fransmän som bara... Vi heartstonar oss iväg nu.....

Sedan hjälper man en kille i Deadmines.... är snäll och låter han få alla loots..... helt plötsligt.... Nu måste jag gå och sova.. hejdå..... "Offline"

Orka slå sig ut själv två gånger på samma dag.

Fan att folk inte kan vara lite trevliga när man hjälper dom.... ARRGGHHH!!!!

Hummm? det är World of Warcraft, tror du verkligen att dom säger tack ens...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmz, har för mig att det har funnits en lista med dom som lirar WoW och vilken server de lirar på här på forumet..

Hur aktiv är den och var finns den? :mellow:

Jag gjorde en för ett väldigt bra tag sedan. Den försvann med en forumcrash. Sen var det nån annan som gjorde en hemsida, men den var väldigt oaktiv så vitt jag vet. GiZmo gjorde något statestik sida med, men vet i fan vart dom tagit vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...