Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hej, jag sku behöva lite hjälp :o alltså när jag loggade in nu imorrse så fans ingen gubbe kvar på mitt acc alltså 63mage 62rogue 50hunter 35warrior 28twink priest 18mage alla dom va borta någon hade scammat mig vet inte vem som kan veta min kod men hur ska jag göra för att få tillbaka dom? :)

Maila blizz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag sku behöva lite hjälp :o alltså när jag loggade in nu imorrse så fans ingen gubbe kvar på mitt acc alltså 63mage 62rogue 50hunter 35warrior 28twink priest 18mage alla dom va borta någon hade scammat mig vet inte vem som kan veta min kod men hur ska jag göra för att få tillbaka dom? :)

INNAN du mailar blizz sådubbelkolla så du är inne på rätt realm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du snackar om frost mages.

Priest twinks har inte mycket dps, och bör vara healer då de kan bli riktigt imba med massa healing enchants och spirit.

Jag crittar bra mycket mer med heal än attack :) Healade 575 igår :D

Vet du om det finns någon enchant på handskar Och bälte? Tror det finns +30 Healing, men den var ju aningen dyr. 3 Nexus Crystals, 8 Large Brilliant Shard och något mer :o

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En polare undrar om flying mounts flyger fortare än springer? i så fall, hur fort spriger t ex en flying mout och hur fort springer den? min polare är tacksam för svar ^^

Tror det är samma i luften som på marken.

Den vanliga som kostar 900 inklusive Learning flyger 60%

Den som heter swift och kostar 6000 flyger 280% och springer 100%

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En polare undrar om flying mounts flyger fortare än springer? i så fall, hur fort spriger t ex en flying mout och hur fort springer den? min polare är tacksam för svar ^^

Vanlig Flying Mount är 60% snabbare, Epic är 280%(?) snabbare..

..har hört att epic flying mount springer lika fort som en epic mount, men jag kan ha fel.

EDIT: MEN VAFAN, vad seg man var idag då!

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...