Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Gör du? för jag tycker att jag minns att jag såg nån som hette Urkas. :P ska hälsa om jag ser dig nån gång igen.

Japp gör så. :D

Tycker det för övrigt var rätt skillat.. Skriver här för första gången på jag vet inte hur länge. O det första jag gör är att skapa sidan 600 i den här WoW-tråden. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå!(servus)

Jag skriver det här åt min vän;

Min kompis har börjat följa den Hier! builden (han är warlock)

Men senare upptäckte jag att man måste ha tbc för att fullfärdiga den där builden vilket inte han vill ha,ska han då följa den där guiden eller leta upp en liknande, han har lagt till 4 attacker(läs nedan)

(han är level 7 tror jag och har lagt till rank 2 i shadowbolt rank 1 i immolate och rank 1 corruption och rank 1 life tab(tror det heter så,resten är jag säkra på))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå!(servus)

Jag skriver det här åt min vän;

Min kompis har börjat följa den Hier! builden (han är warlock)

Men senare upptäckte jag att man måste ha tbc för att fullfärdiga den där builden vilket inte han vill ha,ska han då följa den där guiden eller leta upp en liknande, han har lagt till 4 attacker(läs nedan)

(han är level 7 tror jag och har lagt till rank 2 i shadowbolt rank 1 i immolate och rank 1 corruption och rank 1 life tab(tror det heter så,resten är jag säkra på))

Har han använt Talents på level 7!? :rolleyes:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh.. vettefan om nån kommer ihåg mig. Skrev en jävla massa här för 1-2 år sen. Men iaf, jag lirar också på outland. Men Thotim var länge sen jag såg online tyvärr.. :\

Jag kmr ihåg dig :rolleyes:

Nu är det så att jag tänkte installera wow, men det funkar inte med mina skivor. Så jag undrar om det finns nån sida där man kan ladda hem wow lagligt (har funnits förut iallfall) :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

My bad,glömde 1:an.. :rolleyes:

Nu blev jag osäker faktiskt :rolleyes:

--

Sorry for the inconvience. (felstavat kan jag nästan tro)

--

Hankiepankieboj(ante freeman)

www.woweurope.com

sen så väljer du gratis i 14 dagar tror jag.

Jag ska leta :rolleyes:

Tack för hjälpen :D

Edit: Jag måste vara blind för jag hittar det inte :(

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...