Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ally eller horde?

DW eller 2h?

Till en början kan du väl använda Macen som droppas i WC om du ska köra DW ;) (sa jag nåt dumt nu :lol: ?)

Du sa något riktigt dumt med tanke på att warriors inte kan DWa förrens 20 :lol:Nog för att jag inte sa 19

Förövrigt så undrar jag BoE gear, alla BoP har jag redan.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska vara twink nu ska man ju vara det på level 39 med den ya enchantsen. B)

Min 70-rogue-kompis håller på och babblar om hur imba CoS är och hur han kommer äga upp mig med den... Finns det någon PvP- film med den i action? :unsure:

Förövrigt migrerar jag nog inte... Min guild är rätt mysig. Servern är low- populated men den duger. :rolleyes:

Har en kompis som är helt galen. Han har en warlock som var level 29 när jag var 40, när jag sen var level 58 var han 70. Sedan kom han på att han inte gillade den realmen, rerollade en rogue som nu är level 60. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska vara twink nu ska man ju vara det på level 39 med den ya enchantsen. B)

Min 70-rogue-kompis håller på och babblar om hur imba CoS är och hur han kommer äga upp mig med den... Finns det någon PvP- film med den i action? :unsure:

Förövrigt migrerar jag nog inte... Min guild är rätt mysig. Servern är low- populated men den duger. :rolleyes:

Har en kompis som är helt galen. Han har en warlock som var level 29 när jag var 40, när jag sen var level 58 var han 70. Sedan kom han på att han inte gillade den realmen, rerollade en rogue som nu är level 60. :wacko:

Nah, 39 är bara jobbigt mer balanserat och allmänt tråkigt imo.

Gee? funkar inte den där jävla postsaken som sätter ihop eller?!

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All jävla BoP sa jag?!

Det säger ingenting, men jaja. Sitt och tjura som vanligt. Tihi!

DPS Gear

Head: Lucky Fishing Hat (+100 HP Libram) (Om du inte kan fixa den så använd Green-Tinted Goggles istället)

Neck: Sentinel/Scout's Medallion

Shoulders: Talbar Mantle

Cloak: Glowing Lizardscale Cloak (+3 Agility)

Armor: Blackened Defias Chestpiece (+100 HP)

Bracers: Fortified Bracers of the Bear med 3str/3stam (+9 Strength)

Gloves: Thorbia's Gauntlets (+15 Agility)

Belt: Cobrahn's Grasp

Legs: Chauses of Westfall (Alliance) Grunt's Leggaurds of the Bear med 5str/5stam (Horde) (+100 HP Enchant)

Boots: Silver-Linked Footguards (Minor Run Speed Increase)

Ring: Seal of Wrynn (Alliance) Seal of Sylvannas (Horde)

Ring2: Protector's/Legionarre's Band (Demon Band tills du har vad som krävs för att köpa ringen)

Trinket: Insignia of the Horde/Alliance

Trinket2: Arena Grand Master eller Minor Recombobulator

Range vapen: Lil Timmy's Peashooter/Venomstrike/Outrunner's Bow (+3 Scope)

Vapen: Glacial Stone (Alliance), Night Reaver (Horde) (+25 Agility)

Flag Running

Samma som DPS sakerna, bara att du byter ut ett par saker.

Cloak: Sentry Cloak (+70 Armor)

Bracers: Beetle Clasps (Alliance), Steel-Clasped Bracers (Horde) (+9 Stamina)

Boots: Nat Pagle's Extreme Anglin Boots (+7 Stamina) (Kan vara svåra att fixa, så inget måste)

Mainhand: Shadowfang (Lifestealing)

Sköld: Arctic Buckler (+7 Stamina)

Detta är det bästa du kan ha som lvl 19 warrior. En del saker som arena och fisketuneringsakerna är ganska absurda och svåra att fixa, så jag skulle säga att man går på något lite lättare då det kan ta flera månader att fixa dom sakerna.

Gå nu och specca 5/5/0 och äg upp lite noobs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det säger ingenting, men jaja. Sitt och tjura som vanligt. Tihi!

DPS Gear

Head: Lucky Fishing Hat (+100 HP Libram) (Om du inte kan fixa den så använd Green-Tinted Goggles istället)

Neck: Sentinel/Scout's Medallion

Shoulders: Talbar Mantle

Cloak: Glowing Lizardscale Cloak (+3 Agility)

Armor: Blackened Defias Chestpiece (+100 HP)

Bracers: Fortified Bracers of the Bear med 3str/3stam (+9 Strength)

Gloves: Thorbia's Gauntlets (+15 Agility)

Belt: Cobrahn's Grasp

Legs: Chauses of Westfall (Alliance) Grunt's Leggaurds of the Bear med 5str/5stam (Horde) (+100 HP Enchant)

Boots: Silver-Linked Footguards (Minor Run Speed Increase)

Ring: Seal of Wrynn (Alliance) Seal of Sylvannas (Horde)

Ring2: Protector's/Legionarre's Band (Demon Band tills du har vad som krävs för att köpa ringen)

Trinket: Insignia of the Horde/Alliance

Trinket2: Arena Grand Master eller Minor Recombobulator

Range vapen: Lil Timmy's Peashooter/Venomstrike/Outrunner's Bow (+3 Scope)

Vapen: Glacial Stone (Alliance), Night Reaver (Horde) (+25 Agility)

Flag Running

Samma som DPS sakerna, bara att du byter ut ett par saker.

Cloak: Sentry Cloak (+70 Armor)

Bracers: Beetle Clasps (Alliance), Steel-Clasped Bracers (Horde) (+9 Stamina)

Boots: Nat Pagle's Extreme Anglin Boots (+7 Stamina) (Kan vara svåra att fixa, så inget måste)

Mainhand: Shadowfang (Lifestealing)

Sköld: Arctic Buckler (+7 Stamina)

Detta är det bästa du kan ha som lvl 19 warrior. En del saker som arena och fisketuneringsakerna är ganska absurda och svåra att fixa, så jag skulle säga att man går på något lite lättare då det kan ta flera månader att fixa dom sakerna.

Gå nu och specca 5/5/0 och äg upp lite noobs.

Jag ska gå och tjura ännu mer :unsure: vart lite seg bara och orkade inte lägga upp allt jag hade eftersom det skulle ta evigheter, letade mest efter BoE.

Tack väldigt mycket för det du lag upp, det var precis en sån jag väntade på :rolleyes:

Edit: 5/5...5/5 Crit och 5/5 parry då eller?

Edit2: Hur mycket snabbare springer man med Minor increase? 2%?

Edit3: Fungerar Cruel Barb lika bra som Shadowfang eller är den såpass mycket bättre att jag ska lägga ut 100g för den?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska gå och tjura ännu mer :unsure: vart lite seg bara och orkade inte lägga upp allt jag hade eftersom det skulle ta evigheter, letade mest efter BoE.

Tack väldigt mycket för det du lag upp, det var precis en sån jag väntade på :rolleyes:

Edit: 5/5...5/5 Crit och 5/5 parry då eller?

Edit2: Hur mycket snabbare springer man med Minor increase? 2%?

Edit3: Fungerar Cruel Barb lika bra som Shadowfang eller är den såpass mycket bättre att jag ska lägga ut 100g för den?

Precis, 5/5 crit 5/5 parry.

Minor speed ger 8% snabbare springning.

Såklart funkar Cruel Barb, mendu förlorar ju ett par DPS och en proc. Men baradu har Lifestealing så ska det nite vara några större problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, 5/5 crit 5/5 parry.

Minor speed ger 8% snabbare springning.

Såklart funkar Cruel Barb, mendu förlorar ju ett par DPS och en proc. Men baradu har Lifestealing så ska det nite vara några större problem.

8%?! är du tokig?! :unsure: Fyfan mycket mer än jag trodde! :rolleyes: Hur mkt life tar man med Lifestealing då?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...