Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Min priest har följande gear :unsure:

Head: Shadow Googles

Neck: Ingen än....Vet inte vilken jag ska ha B)

Shoulders: Talbar Mantle

Cloak: Caretakers Cape

Armor: Tree Bark Jacket (+100 Mana)

Bracers: Bright Bracers (+9 Stamina)

Gloves: Magefist Gloves

Belt: Keller's Girdle

Legs: Darkweave Breeches

Boots: Sanguine Sandals (Minor Speed Increase)

Ring: Seal of Wrynn

Ring2: Lorekeeper's Ring

Trinket: Ingen än....

Trinket2: Ingen än....

Range vapen: Cookie's Stirring Rod

Vapen: Twisted Chanter's Staff (55+ Healing)

Så om ni vet vad jag ska skaffa för enchants och skit så säg gärna till :rolleyes: Min priest har totalt 1880 Mana :wacko:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök att hitta så mycket spelldmg enchants som möjligt. om du inte hittar spelldmg så tar du den högsta staminan istället.

caster twinks primära arbete är inte att OMFG PWN:a alla utan snarare typ sega ner dom.

min kompis gjorde t.ex. en mage med bara stamina och hp enchants och kunde typ kita runt rogues as länge.

och neck så finns det nog inte så mycket att välja på. antingen sentinels eller så tar du en jewelcrafted gjord.

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök att hitta så mycket spelldmg enchants som möjligt. om du inte hittar spelldmg så tar du den högsta staminan istället.

caster twinks primära arbete är inte att OMFG PWN:a alla utan snarare typ sega ner dom.

min kompis gjorde t.ex. en mage med bara stamina och hp enchants och kunde typ kita runt rogues as länge.

och neck så finns det nog inte så mycket att välja på. antingen sentinels eller så tar du en jewelcrafted gjord.

Jo, men vet du vad man kan ha för Spell Damage Enchants? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos

kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv.

-.-

edit: länken kommer snart.

http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs

sådär, be aware.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos

kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv.

-.-

edit: länken kommer snart.

http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs

sådär, be aware.

Du hade rätt. :o slösade 1 min och 48 sec av mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos

kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv.

-.-

edit: länken kommer snart.

http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs

sådär, be aware.

Haha! bäbisljudet i slutet var enda bra i den :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök att hitta så mycket spelldmg enchants som möjligt. om du inte hittar spelldmg så tar du den högsta staminan istället.

caster twinks primära arbete är inte att OMFG PWN:a alla utan snarare typ sega ner dom.

min kompis gjorde t.ex. en mage med bara stamina och hp enchants och kunde typ kita runt rogues as länge.

och neck så finns det nog inte så mycket att välja på. antingen sentinels eller så tar du en jewelcrafted gjord.

Du snackar om frost mages.

Priest twinks har inte mycket dps, och bör vara healer då de kan bli riktigt imba med massa healing enchants och spirit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag sku behöva lite hjälp :o alltså när jag loggade in nu imorrse så fans ingen gubbe kvar på mitt acc alltså 63mage 62rogue 50hunter 35warrior 28twink priest 18mage alla dom va borta någon hade scammat mig vet inte vem som kan veta min kod men hur ska jag göra för att få tillbaka dom? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...