Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Baha, jag har gankat dig i netherstorm när du var typ 67! :rolleyes: (om jag kmr ihåg rätt)

Det tror jag inte, gick inte till netherstorm förräns 69 och den enda som gankade mig var en level 70 lock, samt en annan gång en level 69 warrior & 70 druid och då dödade jag nästan warriorn vid 2 tillfällen i fighten ändå. Men du är väl rogue om jag minns rätt?

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes:

En av 4 matcher tror jag det var. Alla slutade likadant =)

Edit: justja, glömde..... HAHAHAHAHHAAHAHAHAHA NI ÄR FAN SÄMST

Haha det är ju jag där :rolleyes:

Men gl hf med en healer mot 2, var ju uppe och pressade på dig hela tiden så du skulle heala dig själv men dem andra i teamet vägrar ju göra något rätt och ta priesten.

EDIT:

btw bara snabb titt förbi på dessa forum, räkna inte med nån reply på länge, orkar inte med GTASajten längre :rolleyes:

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tror jag inte, gick inte till netherstorm förräns 69 och den enda som gankade mig var en level 70 lock, samt en annan gång en level 69 warrior & 70 druid och då dödade jag nästan warriorn vid 2 tillfällen i fighten ändå. Men du är väl rogue om jag minns rätt?

Ja jag är rogue, men jag är ganska säker på att jag har dödat dig en gång...netherstorm var mest bara en chansning. :rolleyes:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF, gjorde ett sånt där "Gratis i 10-dagar"account.. det gick bra och uppdaterade fint.

Men nu finns inte mitt account kvar, kan inte logga in på varken wow-europe eller wow-spelet.. :lol:

Vad kan ha hänt?

Reggade ju igår!

Kolla din mail fall det ligger nått brev från blizzard. Du kanske måste aktivera kontot.

Annars gör bara ett nytt konto och börja spela. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...